I. Projektna naloga – KREIRAM SPLET

Nekaj o meni

Sem študentka 1. letnika Razrednega pouka Univerze v Ljubljani. V okviru predmeta IKT. V prostem času se večinoma ukvarjam z glasbo, najraje pojem, še posebej v zborovskih zasedbah.

Moj stik z IKT

Z IKT tehnologijo sem se prvič srečala v osnovni šoli, ko sem za namen predstavitve pripravila powerpoint predstavitev, pri tem sem imela rahel prednost pred ostalimi sošolci, saj mi je starejši brat pomagal pri uvajanju.  Zadnja tri leta osnovne šole sem imela tudi svoj računalnik, ki sem ga uporabljala zgolj za študijske namene, saj so me starši predhodno podučili o nevarnostih pretirane uporabe naprav in mi omejili uporaba določenih socialnih omrežij dokler nisem bila sposobna sama sprejemati odločitev glede varne uporabe.
Proti koncu gimnazije sem začela raziskovati tudi ostala orodja. Tako sem začela slike urejati s programom Adobe Lightroom in Photoshop Express preko aplikacije na pametnem telefonu. Preteklo leto pa sem v okviru projekta, pri katerem sem morala izdelovati objave za splet in nekaj plakatov, začela uporabljati tudi Canvo.
Zdi se mi, da se v današnjem času težko izognemo informacijsko komunikacijski tehnologiji, tako da se z njo redno srečujem predvsem zaradi študijskih obveznosti in sproščanja na socialnih omrežjih.

IKT in učitelji

Trenutne razmere so pokazale pomembnost IKT v izobraževanju in odstrle velike razlike v znanju posameznih pedagoških delavcev na tem področju. Zdi se mi pomembno, da se kot bodoči učitelji izobražujemo na področju IKT. Tehnologija napreduje hitro, zato je prav, da ji učitelji sledijo in jo pametno uporabljajo pri svojem pouku, saj učitelji poleg staršev predstavljamo velik del otrokove vzgoje. Tako jih lahko naučimo pametne uporabe tehnologije ter jih v okviru pouka usmerjamo pri njihovem tehnološkem raziskovanju. Informacijska tehnologija lahko tudi izboljša sam pouk in omogoča večjo svobodo pri izvedbi interaktivnega pouka kar lahko učencem pomaga pri boljšem razumevanju snovi. Pomembno pa je, da se bo naše izobraževanje na tem področju nadaljevalo tudi po fakulteti. Rešitve za pouk na daljavo

 

Vir slike: Pixabay  Licenca Creative Commons

Refleksija in samovrednotenje

Kaj sem se novega naučila v tem projektu?

Spoznala sem različne možnosti, ki jih imajo učitelji pri izvajanju pouka na daljavo če se jih potrudijo raziskati in so fleksibilne, ne glede na okoliščine.

Če bi imela več časa, bi dodala, spremenila, izboljšala…

Poskusila bi izboljšati slog v zgoraj navedenih sestavkih.

Kateremu delu si posvetila največ časa in zakaj?

Spominjanju moje prve uporabe IKT in razmišljanju o tem, kaj vse IKT predstavlja v mojem življenju in kakšna je bila pot spoznavanja teh tehnologij v preteklosti.

Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Zdi se mi, da sem ustrezno pokrila vse točke, podane v navodilih.

Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabila tekom študija na svoji poklicni poti?

Zdi se mi, da me je razmislek o razlikah med učitelji pri uporabi IKT spodbudil, da bom na svoji karierni poti poskušala ostati v stiku z napredki na tem področju in jih temu primerno uvedla v svoj pouk.

Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Najljubše mi je bilo brskanje za novostmi na področju IKT, najmanj ljubo pa pisanje o meni.

Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?

Zdi se mi, da na tej stopnji projektne naloge, kjer ni nekega konkretnega izdelka, refleksija ni tako zelo relevantna.

 

Avtorica: A.C.
Mentor: Alenka Žerovnik
Nosilec predmeta: doc. dr. Irena Nančovska Šerbec
Študijska smer, predmet in letnik študija: Razredni pouk, Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju, 1. letnik
Fakulteta: Pedagoška Fakulteta
Datum: 18. 5. 2020


Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

 

(Skupno 57 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost