Kreiram splet

Lep pozdrav, sem študentka prvega letnika na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Odločila sem se za študij razrednega pouka, saj mi zelo ustrezata dinamičnost in pestrost, ki ju poklic učitelja zajema. Za učiteljski poklic me je deloma navdušila tudi mama, ki je zaposlena v pedagoških vodah. Zelo se veselim dela z otroki, prav tako pa tudi komaj čakam, da bom v svojem bodočem poklicu lahko kreativna. V prostem času sem najraje v naravi, še posebno rada se odpravim v gore. V osnovni šoli sem nekaj let trenirala ritmično gimnastiko, kasneje pa tudi plavanje. Zelo rada imam tudi glasbo, nekaj let sem zato prepevala v različnih pevskih zborih.


Raba IKT tehnologije do sedaj

Z IKT tehnologijo sem se prvič seznanila, ko mi je starejši brat pokazal, kako igrati računalniške igrice. Kasneje smo računalniške igrice igrali tudi v prvi triadi osnovne šole v podaljšanem bivanju. Na predmetni stopnji osnovne šole smo IKT tehnologijo morali uporabiti pri različnih seminarskih nalogah in prestavitvah. Tako sem se prvič seznanila s programi kot so Microsoft Word in Microsoft PowerPoint. Prav tako smo v osnovni šoli večkrat odšli tudi v računalniško učilnico, kjer smo se učili uporabljati program Microsoft Slikar. Na predmetni stopnji sem se prvič seznanila z uporabo spletne učilnice, kamor smo morali enkrat mesečno oddajati domače naloge za zgodovino in biologijo. V gimnaziji smo se pri predmetu Informatika med drugim učili osnov programa Microsoft Excel. Prav tako sem ravno v gimnaziji prvič spoznala koncept delovanja eAsistenta za vpisovanje izostankov, urnikov in vpisovanje ocen. Na fakulteti sem se seznanila tudi z informacijskim programom Vis, za prijavo na kolokvije ali izpite, za vpogled v urnik in vpogled v rezultate izpitov. Od osnovne šole naprej za komunikacijo z učitelji oziroma profesorji in uradnimi osebami uporabljam elektronsko pošto, prav tako uporabljam socialna omrežja kot sta Instagram in Facebook predvsem za ohranjanje stikov s prijatelji. Za vse zgoraj omenjen dejavnosti uporabljam telefon oziroma prenosni računalnik, preko katerega v času pandemije spremljam in opravljam vse obveznosti študija.

Online school by JESHOOTS-com is marked with CC0 1.0 Universal


Raba IKT tehnologije v bodočem poklicu

Rabo IKT tehnologije v poklicu učitelja opazim predvsem za namen komunikacije s starši učencev in sicer preko elektronske pošte ali eAsistenta oziroma preko spletne učilnice za starše. IKT bom uporabljala tudi za bolj učinkovito in bolj vizualno predstavitev snovi učencem, in sicer z uporabo interaktivnih tabel oziroma preko v naprej pripravljenih drsnic. Učencem bom torej lahko s pomočjo informacijske tehnologije pokazala različne slike, videoposnetke in jim pripravila interaktivna gradiva kot so na primer kvizi. Kvize, ki so zelo smiseln način utrjevanja snovi ali pa zabavna dejavnost, ki je lahko del uvodne motivacije, bi pripravila v enem izmed programov: Quizizz, Mentimeter in Kahoot. Komunikacijsko tehnologijo bom kot učiteljica uporabila tudi za organizacijo različnih ekskurzij in za sporazumevanje z vodstvom oziroma sodelavci. IKT bom uporabila tudi za pisanje učnih in letnih načrtov, prav tako pa tudi za beleženje prisotnosti, odsotnosti učencev in za vpisovanje ocen.

Online teaching by HaticeEROL is marked with CC0 1.0 Universal


Refleksija in samovrednotenje

Projektna naloga Kreiram splet me je spodbudila, da razmislim, kako zelo je IKT tehnologija vpletena v poklic učitelja ter kakšna je uporabna vrednost le-te. Naučila oziroma ugotovila sem, da me IKT tehnologija spremlja že zelo dolgo in da delo učitelja na veliko načinov olajša. Če bi nalogo pisala dlje časa, bi lahko določene stavke lepše oblikovala, prav tako bi lahko napisala kakšno idejo več. Največ časa sem posvetila razmisleku o tem, kje vse se skriva raba IKT tehnologije v poklicu učitelja. Glede na kriterije mislim, da sem nalogo opravila korektno, saj sem sledila danim navodilom in usmeritvam. Tekom študija in v bodočem poklicu bom pridobljeno znanje lahko nadgradila, ko ga bom uporabila v praksi. Pri nalogi mi je bilo najljubše iskanje ustreznih slik, najmanj pa opisovanje sebe. Naloge projekta se mi zdijo smiselno in premišljeno zastavljene, zato ne bi spreminjala ničesar.

  • Avtorica: AP
  • Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
  • Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
  • Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
  • Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
  • Razredni pouk, 1. letnik
  • Datum: 28. 4. 2021

This work is licensed under Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International


(Skupno 19 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost