Raba IKT tehnologije

Sem Barbara Horvat, študentka prvega letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani.  Z uporabo IKT tehnologije sem se srečala v osnovni šoli pri predmetu računalništvo, od takrat naprej uporabljam IKT tehnologijo skoraj vsak dan.  V osnovni šoli sem IKT tehnologijo uporabljala bolj v namene za pripravo seminarskih nalog, kasneje pa sem začela uporabljati tudi razne aplikacije kot so Snapchat, Instagram, Viber in Messenger. Danes si ne morem predstavljati dneva, ne da bi uporabila IKT tehnologijo. Če samo preverim elektronsko pošto, že uporabljam Google, za poslušanje glasbe uporabljam You Tube. Ker pa zelo rada fotografiram, svoje fotografije shranjujem s pomočjo Dropboxa ali Google Photos. Ker nisem iz Ljubljane pa velikokrat tudi uporabim Google Maps, ki mi pokaže pot do cilja.

Kot bodoči učitelji moramo dobro poznati uporabo IKT tehnologije. Čedalje več gradiv je na spletu, pri pouku se uporablja veliko interaktivnih gradiv, nekateri otroci pa začnejo uporabljati IKT tehnologiji že v vrtcu. Pomembno je, da smo učitelji korak pred njimi v znanju o uporabi IKT tehnologije, da jo znamo uporabljati, jo primerno vključiti v pouk in navsezadnje, da znamo s tehnologijo na poučen način popestriti pouk.

IKT tehnologija ima veliko prednosti, ne smemo pa pozabiti tudi na slabosti, ki jih prinaša. Otroci, so preveč odvisni od računalnikov in telefonov, v šoli pa jim še dodatno omogočajo uporabo tabličnih računalnikov. Seveda pa ne smemo pozabiti na nevarnosti, ki prežijo na internetu. Kot učitelji moramo opozarjati na varnost na internetu in jih učiti pravilne uporabe interneta. Otroci se premalokrat zavedajo, kaj vse jih lahko doleti, dokler se jim nekaj ne zgodi. Pomembno je, da se tudi učitelji redno udeležujemo seminarjev o varni uporabi interneta, saj tudi učitelji veliko uporabljamo internet, kjer so lahko izpostavljeni nevarnostim.

(Skupno 28 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost