Moja prva spletna objava

Sem Tamara Kopač stara sem 20. let in sem študentka 1. letnika Pedagoške fakultete v Ljubljani.

Z IKT-jem sem se prvič srečala že zelo kmalu (v osnovni šoli) , saj smo imeli v 4. razredu za popoldansko varstvo učitelja računalništva. Tako smo veliko časa preživeli v računalniški učilnici, kjer smo se učili pravilne uporabe različnih programov, kot so PowerPoint, Word,…  To nam je prišlo zelo prav že kmalu, saj smo imeli vsako leto nadaljnjega šolanja za pripraviti kakšen govorni nastop oz. predstavitev pri kateri smo potrebovali znanje IKT-ja.

Tudi sama v prostem času velikokrat uporabljam razne strani kot so Facebook, Instagram, Snapchat za lažje komuniciranje z prijatelji, ali pa gmail, kjer preverim nova sporočila glede faksa in drugih obveznosti. Med prostim časom pa največkrat uporabljam YouTube kanal, kjer poslušam glasbo ali pa gledam različne posnetke. https://www.youtube.com/feed/trending

 Zavedam se tudi da je uporaba IKT-ja iz leta v leto bolj pomembna v poklicu učitelja. Saj je vedno bolj dostopna za vse učence prav tako pa se tudi “navadne” table na kredo zamenjujejo z interaktivnimi, pri katerih je znanje IKT-ja še toliko bolj pomembno. Tudi pri komunikaciji med učitelji, učenci in starši je vedno več obveščanja preko raznih strani kot so e-asistent, e-mail, itd. Pomembna pa je tudi za učence saj je dostop na internet postal za večino veliko lažji in hitrejši vir informacij kot knjige iz knjižnice. Pravzaprav nam Informacijsko komunikacijska tehnologija vse bolj lajša življenja kar se tiče  posredovanja in pridobivanja novih informacij, vseeno pa se mi zdi pomembno (še posebej za otroke), da se namesto, da iščejo podatke le po spletnih straneh, raje večkrat odpravijo v naravo in na lastni koži spoznajo učečo snov, ter ne glede na spletni dostop raje večkrat v roke vzamejo knjigo.

 

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 18 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost