Projektna naloga – KREIRAM SPLET

KREIRAM SPLET

Pozdravljeni, objavljam prvi del projektne naloge.

  1. Ime mi je Julija in sem stara 20 let. V prostem času se rada ukvarjam z različnimi športi,  zelo me veseli poučevanje mlajših, zato sem se odločila za študij na Pedagoški fakulteti. Poleg tega tudi rada potujem in tako spoznavam nove kulture.
  2. Z IKT tehnologijo sem se prvič srečala že v prvih letih osnovne šole, kjer so nam učitelji večkrat pokazali raznorazne poučne videe in filme na temo snovi, ki smo jo takrat obravnavali pri določenem predmetu. IKT tehnologija me je tako spremljala že od malega, v srednji šoli pa so nas pri predmetu informatika seznanili s programi, ki nam še danes pridejo prav pri raznih seminarskih nalogah.
  3.  Menim, da je IKT tehnologije pri pouku dandanes vse več, pouka brez njene uporabe si pravzaprav ne predstavljamo več. IKT tehnologija mi bo v svojem bodočem poklicu prišla še kako prav in v njej vidim velik pomen. Kljub temu, da ima ta tudi določene slabosti, sem vseeno mnenja, da njene dobre strani vsekakor prevladajo. To, da lahko učencem šolsko uro popestrimo z video vsebinami, ki so vezane na obravnavano snov, jim vsebino prikaženo na zabaven in praktičen način ter jih z interaktivnini vajami spodbujamo k aktivnemu sodelovanju in reševanju nalog, močno pripomore k pestrosti in koristnosti pouka.
  4. Laptop, Break, Coffee, Technology, Computer, Office
    (Vir slike: Pixabay)Creative Commons Licence
  5. Povezava do članka: http://www2.arnes.si/~breber1/zg/clanki/viz_clanek.pdf
  6. Refleksija in samovrednoteneje: V tem projektu sem se naučila veliko novega. Predvsem to, kako pomembna je dandanes Informacijsko-komunikacijska tehnologija, saj nam v številnih pogledih olajšuje delo v šolstvu in nasploh. Če bi za opravljanje tega projekta imela več časa, nebi ničesar bistvenega izboljšala, morda bi sem ter tja popravila kakšne malenkosti, saj vedno obstaja prostor za izboljšave. Poleg tega menim, da sem si za to nalogo vzela dovolj časa in sem se je tudi pravočasno lotila, zato menim, da dobro opravljena. Največ časa sem posvetila kratkemu besedilu v 3. točki, kjer sem zapisala, kako vidim pomen IKT tehnologije v svojem bodočem poklicu, to pa zato, ker se mi je ta točka zdela ena izmed pomembnejših. Menim, da moje delo zadovoljuje kriterije ocenjevanja, saj sem vanj vložila dovolj truda ter ga zato opravila korektno. Usvojeno znanje bom zagotovo lahko dobro uporabila v svojem bodočem poklicu in ga na zanimiv način podajala naprej tudi svojim učencem. To znanje mi bo predstavljalo velik pomen ter mi močno koristilo, saj bom IKT tehnologijo verjetno uporabljala celo življenje. Pri projektu mi je bilo najbolj všeč to, da smo zapisali svoje mnenje o tem, kako vidimo pomen IKT tehnologije pri svojem bodočem poklicu, saj se mi zdi pomembno seznaniti se tako s prednostmi kot tudi pomanjkljivostmi uporabe IKT tehnologije v šolstvu. Po drugi strani pa mi je morda bilo najmanj všeč to, da smo bili na samem začetku zasuti s količinsko bogatimi navodili, česar sem se ustrašila. Ko pa sem se dela lotila korak za korakom, je vse steklo in večjih težav ni bilo prisotnih. Kljub temu se mi v glavnem zdi projektna naloga zelo dobro zastavljena. Za konec bi povedala še to, da bi v definiciji projekta morda spremenila samo njegovo obsežnost, saj se mi sam projekt zdi kar precej obsežen, vendar je dejstvo, da je po drugi strani resnično zanimiv in predvsem poučen, nezanemarljivo.

 

Vse dobro in lep dan,

Julija

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 85 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost