KREIRAM SPLET

Lepo pozdravljeni!

Moje ime je Hana in sem študentska prvega letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti. V prostem času se rada družim s prijatelji, poslušam glasbo in se sprehajam v naravi. Rada imam tudi šport (predvsem odbojko). Med poletjem se z veseljem udeležim letovanj, kjer kot animatorka preživljam čas z otroki.

Z IKT tehnologijo sem se srečala v drugi triadi osnovne šole. Spoznala sem predvsem osnove Microsoft Word-a in Microsoft PowerPoint-a. V gimnaziji pa smo imeli tudi predmet informatika, kjer sem svoje znanje poglobila in podrobneje spoznala tudi Microsoft Excel. Prav tako smo tudi pri ostalih predmetih bili deležni večje vključenosti IKT tehnologije v pouk (več seminarskih nalog, predstavitev, kvizov za ponovitev snovi …). Tudi sedaj na fakulteti imamo predmet IKT, kjer sem spoznala veliko novih in uporabnih stvari. Kljub vsem dosedanjem znanju pa se zavedam, da se moram o marsičem še podučiti.

Menim, da IKT tehnologija v mojem bodočem poklicu igra pomembno vlogo. Brez nje si pouka skoraj ne predstavljamo več. Na tak način lahko pouk še bolj približamo učencem, jih motiviramo, spodbudimo in poskrbimo za večje pomnjenje. Pripravimo jim zanimive predstavitve, grafe, tabele, videoposnetke, interaktivne igre, kvize …  S tem tudi izboljšamo kakovost pouka.  Ker učitelj pri svojem delu uporablja tudi e-redovalnico, e-dnevnik, e-asistent, mora biti dobro tehnološko ozaveščen. Šola in učitelji si prizadevajo učence seznaniti z varno rabo interneta in jih s tem opozoriti tudi na negativno plat tehnologije.

Prilagam tudi povezavo do članka o uporabi računalnika in interneta v prvem triletju osnovne šole: uporaba računalnika in interneta v prvem triletju osnovne šole.


Licenca Creative Commons (vir: Pixabay, CCO)

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

  1. Pri tem projektu sem obnovila znanje o IKT tehnologiji. Razmislila sem o lastni uporabi tehnologije in kakšen pomen ima le-ta za moj bodoči poklic. Spoznala sem, kako pomembno je tehnologijo redno uporabljati pri pouku.
  2. Če bi imela več časa, bi se bolj potrudila pri oblikovanju samih stavkov (izboljšala bi slog pisanja).
  3. Največ časa sem posvetila iskanju slike in članka, saj sem želela najti nekaj primernega in zanimivega.
  4. Menim, da sem svoje delo opravila korektno in zadovoljujoče kriterijem. Odgovorila sem na vsa vprašanja in naredila dane naloge.
  5. Pridobljeno znanje mi bo prišlo prav v času študija, saj se zelo pogosto srečujemo s sodobno tehnologijo in tudi pri mojem bodočem poklicu učiteljice, kjer bo vključevanje IKT tehnologije tako rekoč nujno.
  6. Pri projektu mi je bilo najljubše iskanje primerne fotografije (sem zelo vizualen tip) in razmišljati o uporabi IKT tehnologije do sedaj, najmanj pa mi je bilo všeč pisanje refleksije, saj je zelo težko ocenjevati samega sebe.
  7. Pri projektu nebi spremenila ničesar, saj so bila navodila jasna ter naloge primerne.

Avtor: Hana Zagorc

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik 

Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani

Študijska smer: Razredni pouk,

Predmet: IKT

Letnik študija: 1.letnik

4. april 2020

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 55 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost