Kreiram splet

Lepo pozdravljeni,

sem Ksenija, študentka 1. letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti. Za smer poučevanja na razredni stopnji sem se odločila, ker preprosto obožujem otroke in poučevanje le-teh. Vsako leto sem animatorka na oratoriju, delala pa sem tudi kot animatorka na animiranih rojstnih dnevih za otroke, vendar mi zdaj čas tega ne dopušča več. V prostem času rada igram namizni tenis, se družim s prijatelji in družino ter pospravljam. Zelo velik del mojega življenja predstavlja glasba, saj že od majhnega igram klarinet, sama pa sem se začela učiti tudi nekatere druge instrumente.

IKT sem se prvič srečala v osnovni šoli, kjer sem večkrat morala pripraviti kakšno predstavitev, za kar sem uporabljala predvsem program Microsoft Powerpoint in pa Microsoft Word. V višjih razredih osnovne šole sem po naključju odkrila tudi program Photoscape, s katerim sem zelo rada urejala slike, vendar sem ga kasneje bolj zanemarila, saj so se pojavili novi programi na telefonu, kar je bilo za mojo uporabo urejanja slik, lažje. S programom Microsoft Excel sem se srečala šele v srednji šoli pri predmetu informatika. Do takrat sem vedela, da obstaja, ampak ga enostavno nikoli nisem potrebovala, da bi se ga naučila uporabljati.

Pomen informacijsko-komunikacijskih tehnologij se mi v mojem bodočem poklicu kot učiteljica zdi precej velik, saj je uporaba računalnika, spleta in raznih programov danes zares ogromna, in se samo veča. IKT bo moje delo nekoliko olajšal, kar pa je še bolje, bo otroke motiviral. Učitelj ima s pomočjo IKT možnost, da otrokom predstavi razne slike, videoposnetke, s čimer otroku neko snov približa, ter posledično nadgrajuje pouk. Tudi priprava na samo učno uro se učiteljem časovno skrajša, že npr. s tem, da ne rabi vsega zapisovati lastnoročno, pač pa na računalnik, kar je precej hitreje.

Zraven prilagam še povezavo, kjer so podane nekatere smernice za uvajanje IKT v pouk: https://www.inovativna-sola.si/smernice-za-uvajanje-ikt/

Teacher, Property, Plant, And Teaching, Teaching

Licenca Creative Commons(vir:Pixabay)


REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE

  1. V tem projektu sem utrdila in nadgradila znanje o IKT, ponovila znanje o navajanju licenc ter vstavljanja povezav v objavo. Raziskala sem tudi različne razloge, kako IKT pripomore k poučevanju in kako bom tudi sama to uporabljala pri svojem poklicu.
  2. Če bi imela več časa, bi se še bolj poglobila v pomen IKT v mojem bodočem poklicu, ter s tem izboljšala svoje bodoče delo. Pa vendar, za to bo še vedno dovolj časa, saj se nikoli ne nehamo učiti.
  3. Največ časa sem posvetila raziskovanju pomena IKT v mojem bodočem poklicu, saj se mi je ta del zdel nekako najbolj koristen zame.
  4. Menim, da je moje delo dobro opravljeno, in se lahko vrednoti z oceno opravil.
  5. Kar sem pridobila s tem projektom, bom zagotovo lahko uporabila v razredu, ko bom poučevala otroke. Tudi tekom študija mi bo prav prišlo, da znam navajati ustrezne licence in vstavljanje povezav v objavo.
  6. Pri projektu mi je bilo najbolj všeč to, da sem se naučila nekaj novega, saj je znanje izredno pomembno. Kar pa mi ni bilo najbolj všeč, je to, da sem morala svoje delo sama vrednotiti, saj tega ne maram.
  7. Na zadnje vprašanje iščem odgovor kar nekaj časa, pa sem na koncu ugotovila, da ne bi spremenila ničesar. Vsak del je koristil za svoj namen.

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.


Avtorica: Ksenija Kržan
Mentor: Alenka Žerovnik
Nosilec predmeta: doc. dr. Irena Nančovska Šerbec
Študijska smer, predmet in letnik študija: Razredni pouk, Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju, 1. letnik
Fakulteta: Pedagoška Fakulteta
Datum: 23.4. 2020

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 35 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost