Definicija naloge: Kreiram splet

Lep pozdrav vsem skupaj!

Sem Ana, študentka 1. letnika Pedagoške fakultete; smeri Razredni pouk. Rada pojem, se nasploh ukvarjam z glasbo, gledam filme, se zanimam za modo in kulture po svetu. Prav tako uživam pri sodelovanju in igri z otroki. Uživam pri poučevanju in sodelovanju z njimi, saj so polni ustvarjalnih idej, se prepustijo domišliji in radi raziskujejo nepoznane teme.

Že na začetku osnovne šole (od leta 2006 naprej), ko se je tehnologija začela razvijati zelo hitro, me je tehnologija izjemno privlačila. Kot majhna deklica sem uživala, ko sem lahko čas preživljaja za računalniškim ekranom (kolikor so mi seveda pustili starši). Rada sem raziskovala internet, igrala igrice in poslušala glasbo na platformi YouTube. Z enajstim letom starosti sem si ustvarila tudi Facebook, za katerega sem seveda bila premlada, vendar sem bila o aplikaciji dobro podučena, zato sem ga večinoma koristila le za pogovore z bližnjimi poznanimi prijatelji. Z leti je šola zahtevala vse večjo uporabo računalniških programov (Word, PowerPoint, Excel, Google, Gmail, Pixlr), zato sem na nekaterih programih izurila in  pridobila veliko novih izkušenj. V srednji šoli nisem uporabljala veliko novih programov, na novo sem preizkusila samo Prezi. Na fakulteti pri predmetu IKT sem spoznala ogromno novih možnosti, ki jih bom koristila v bodočem poklicu in življenju nasploh.

Zdi se mi, da se bo uporaba IKT v šoli z leti samo povečala. Spomnim se, ko smo v 9. razredu pri pouku prvič uporabili tablice. Z leti na spletu opazim vse več E-gradiv za osnovne in srednje šole. Velikokrat slišim tudi za projekte, kjer se poskuša pouk izvajati preko tablic v šoli. Učitelji so pred nekaj leti zamenjali redovalnico za spletno redovalnico. V karanteni se tudi vse bolj uporabljajo spletne klepetalnice, učilnice in videoklice. Učitelji nujno potrebujejo splet tudi za ustvarjanje dokumentov, učnega načrta, predstavitev in drugih podobnih datotek. Tudi šole ustvarjajo svoje lastne spletne strani in učilnice, kjer objavljajo informacije kot so: šolska malica, urnik, obvestila, domače naloge, ocene, izostanke od pouka itn. Šole se prav tako poslužujejo video posnetkov ter interaktivnega gradiva, saj poskušajo učenje predstaviti kot nekaj zabavnega in zanimivega. Na fakultetah in v srednjih šolah se preko spleta prav tako organizirajo projekti. Tudi naša generacija je preizkusila platformo eTwinning, kjer smo sodelovali Slovenci, Španci ter Islandci. Naš projekt je bil naravoslovne narave, preko spleta, pa smo izvedeli veliko o partnerskih državah. Pri predmetu IKT sem se seznanila z ogromno novimi programi ter spletnimi stranmi, ki jih tudi sedaj veliko uporabljam v vsakdanjem življenju. Če povzamem; zdi se mi, da se bo IKT vse bolj vpletal v učiteljski poklic in učiteljem omogočal lažje posredovanje podatkov, delo z učenci, sodelovanje s sodelavci in starši ipd.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna

Več o uporabi e-gradiva in tabličnih računalnikov pri pouku si lahko ogledate na spletni strani oddaje Infodrom.

REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE

V tem projektu sem se naučila veliko novih stvari, o katerih se prej nisem dovolj zavedala. Všeč mi je,  da sem se izurila in da sedaj lahko uporaljam nove programe, da znam ustvariti lasten gif in zvočni posnetek, da znam uporabiti licenco itd. Iz projekta sem odnesla to, da se sedaj zavedam, da čeprav sem z računalniki odrasla to še ne pomeni, da vem o vsem, kar se skriva in dogaja na spletu.  Želim si, da bi lahko imeli malo več medsebojne interakcije, vendar nam je trenutna situacija na svetu to na žalost preprečila. Zdi se mi, da so bila navodila dovolj jasna in naloge, ki smo jih študenti prejemali, primerne težavne stopnje. Največ dela sem porabila za rastrsko grafiko, saj sem potrebovala nekaj časa, da sem lahko dobro razumela in obvladovala program. Imela sem predvsem težave z ustvarjanjem lika in ozadja, saj sem si v prvo zadala prezahtevno idejo. Zdi se mi, da si za svoje delo zaslužim dobro oceno. Za svoje izdelke lahko rečem, da sem se pri njihovi izdelavi trudila in jih nisem “spacala” na hitro. Konceptov sem se spomnila sama, prilagodila sem jih svojim interesom, da sem ob izdelovanju še bolj uživala in ostala motivirana. Pridobljeno znanje lahko sedaj uporabim marsikje in ne le med samim študijem. Zdi se mi, da bom nove sposobnosti uporabila na ESC projektih, katerih sem se začela udeleževati lansko leto (in tudi v Erazmus+) projektih. Seveda bom programe uporabljala tudi v poklicu in hobijih, saj se tudi sama veliko ukvarjam s socialnimi omrežji. Najljubše pri projektu mi je bilo to, da sem lahko iskala ideje, kako bi projekt izpeljala. Manj ljubše mi je bilo to, da je včasih prišlo do zapleta med delom in to, da nisem vedela, če delam v pravi smeri. V definiciji projekta ne bi spremenila ničesar, saj se mi cel koncept zdi dober in primeren za našo starost in spletno pismenost.

Ustvarila: Ana Pavlinič

Mentorici : asist. Alenka Žerovnik, mag. rač., prof. mat. in rač., dr. Irena Nančovska Šerbec

Razredni pouk, IKT, 1. letnik

Pedagoška Fakulteta, Univerza v Ljubljani

29. 04. 2020

 

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 22 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost