Kreiram splet

Pozdravljeni,

sem študentka 1. letnika razrednega pouka, na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Za ta študij sem se odločila zato, ker me veseli delo z mlajšimi, predvsem pa me veseli dejstvo, da lahko nekomu pomagam in jih naučim nekaj novega. Že kot otrok sem sanjala o tem, da bom postala učiteljica, saj se mi je vedno zdelo zanimivo in zabavno. Prav tako pa me je skozi čas privabilo na to fakulteto tudi dejstvo, da ti poklic učitelja omogoča to, da je vsak tvoj delovni dan drugačen od prejšnega, saj osebno ne bi mogla preživeti cele dneve v takšni službi, kjer bi sedela sama v pisarni in več ur tipkala po tipkovnici računalnika.  Mislim pa, da se mi je želja po učiteljskem poklicu povečala na koncu osnovne šole, saj sem postala prostovoljka in večkrat pomagala učencem z učnimi težavami. Ko sem opazila, da raje pomagam drugim uspešno dokončati kakšno nalogo in jih naučiti novih stvari, kot pa da bi sama poskrbela za svoje šolske obveznosti, sem ugotovila, da je učiteljski poklic in s tem študiranje na Pedagoški fakulteti res tisti cilj na katerega se moram osredotočiti. Prosti čas večinoma najraje preživljam s prijatelji in svojim psom v naravi, poleg študija pa opravljam študentsko delo, ki mi prinaša nek dodaten zaslužek.

V nižjih razredih osnovne šole IKT tehnologija med nami ni bila še tako razširjena, kakor je danes. Z njo sem se prvič srečala v 7. oziroma v 8. razredu, saj so učitelji menili, da smo dovolj stari, da se spoznamo z različnimi programi. Od takrat in do konca srednje šole sem zelo pogosto uporabljala programa Power Point in Word, ki sta mi pri večini predmetov precej pomagala. Power Point smo uporabljali predvsem v srednji šoli, saj smo morali vsako leto imeti več ustnih predstavitev, pri katerih nam je to orodje res pomagalo. Zdi se mi, da je v primerjavi z ročno izdelanimi plakati bolj pritegnilo poslušalce, zaradi različnih učinkov (npr. različne vrste pisav, različne barve, slikovno gradivo, animacije…). Microsoftov program Word pa mi ni pomagal le pri pisanju seminarskih nalog, ampak sem ga uporabljala tudi za svoje šolske zapiske, saj se mi je bilo na koncu lažje učiti iz natipkanih strani, kjer sem uporabljala različne pisave, barve in slike. Z drugimi programi pa sem se večinoma prvič srečala na fakulteti ali pa sem se jih naučila uporabljati sama. Mislim, da je delo z večimi programi precej zahtevno, vendar če res želiš izvedeti, kako pravilno upravljati z njimi, bo tvoje nadaljnje delo precej lažje.

Danes si življenje brez tehnologije skoraj nihče ne more predstavljati, zato sem prepričana, da bo IKT tehnologija imela ogromno vlogo pri mojem bodočem poklicu. Že zdaj se na osnovnih in srednjih šolah ter tudi na fakultetah vsi podatki beležijo v računalnik – ocene, prisotnost učencev, obvestila za starše itd. V osnovni in srednji šoli učitelji uporablajo spletišče eAsistent, ki jim omogoča lažje in hitrejše delo. Poleg tega pa so za lažjo predstavo pri učenju pomembne tudi slike ali videoposnetki, katere se mi zdi, da mi bodo prišli zelo prav pri učiteljskem poklicu. Zdaj, ko smo vsi v tem položaju, da ne moremo fizično obiskovati šole, lahko vidimo kako je tehnologija zares pomembna, saj nam omogoča komuniciranje z učitelji in posredovanje nalog ter različnih podatkov. Ravno zato, ker se pomembnost tehnologije z dneva v dan povečuje sem si izbrala tematiko varnost na spletu. Kot bodoča učiteljica si želim splet bolje spoznati in v prihodnosti tudi sama o tem učiti svoje učence, ker se mi zdi pomembno, da se zavedajo kako nevaren je lahko v resnici, če nismo zares previdni.

Learn, Education, Books, Book, Library, Laptop, Tablet

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna.

(vir: Pixabay)

REFLEKSIJA

 1. V tem projektu sem obnovila svoje znanje o IKT tehnologiji in ugotovila kako je pomembna v našem vsakdanjem življenju. Zdi se mi pa, da bomo kot bodoči učitelji morali imeti večje znanje o tem področju, kakor zdaj, saj se tehnologija iz dneva v dan razvija.

2. Če bi imela več časa, bi se v temo bolj poglobila, našla več koristnih virov, priložila še kakšno internetno povezavo…

3. Največ časa sem posvetila iskanju fotografije, ki bi mi bila zares všeč in katera bi bila najbolj primerna za to projektno nalogo.

4. Ker sem svoje delo opravljala dolgo, zajela vse točke in se res potrudila, mislim, da bi na dan kriterij nalogo ocenila z ”opravila”.

5. Pridobljeno znanje bom lahko uporabljala vsak dan na študiju in v bodočem poklicu. Pomagalo mi bo pri poučevanju, prav tako pa pri lažjem komuniciranju z drugimi študenti, kasneje pa tudi s sodelavci ter drugimi profesorji.

6. Najljubše mi je bilo pisati stvari o IKT tehnologiji, ki jih že vem, iskati primerno fotografijo in spletne povezave. Najmanj pa mi je bila všeč refleksija, saj mi gre vrednotenje same sebe težje od rok.

7. V definiciji projekta bi spremenila to, da bi bila tudi ta projektna naloga ocenjena, saj vzame precej časa in dela.

           Avtor: Maša Cvetko

               Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

            Pedagoška fakulteta Ljubljana, Razredni pouk

               1. letnik, IKT

             4.maj 2020

 

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 39 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost