Kreiram splet

Pozdravljeni! Moje ime je Ula, stara sem 20 let in prihajam iz Novega mesta. Sem študentka Razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. To smer sem izbrala zaradi tega, ker rada pomagam ljudem in imam zelo rada mlajše otroke. Moj hobi so mažorete, katere treniram že 10 let, vendar pa se zelo rada učim tudi druge plese. Rada tudi pečem najrazličnejše sladice, ene najljubših pa so mi trikrat pečene skutine rezine. Sobivam z mamo, očetom, mlajšim bratcem Majem in mačko po imenu Bučka (na sliki).

Izobraževalno-komunikacijsko tehnologijo sem spoznala že kot otrok na domačem računalniku. Sprva sm ga uporabljala le za zabavo. Potem pa sem v višji stopnji osnovne šole dobila svoj prvi prenosnik, katerega sem uporabljala tudi za šolsko delo, poleg socialnih omrežij. Med to so spadale predvsem predstavitve v programu Powerpoint. Kasneje v srednji šoli pa smo začeli uporabljati tudi spletno učilnico v katero smo oddajali poročila, izdelke, in drugo. V srednji šoli sem se tudi srečala z interaktivnimi tablami ter tabličnimi računalniki, ki smo jih včasih uporabljali pri pouku.  Seveda pa ne smem pozabiti na mobilni telefon, ki me spremlja že od osnovne šole in ga uporabljam vsakodnevno.

Kot bodoča učiteljica se mi zdi pomembno, da sledimo novodobnim trendom oziroma razvoju tehnologije. Učitelji vse več uporabljajo IKT, tako pri pouku, kot tudi pri komunikaciji z učenci in starši izven pouka. Predvidevam, da se bo tehnologija v prihodnosti (ko bom začela poučevati) še bolj uporabljala kot sedaj. Tehnologije so olajšale delo tako učiteljem kot tudi učencem in tudi jaz želim uporabljati tehnologijo pri svojem poučevanju, vendar do ustrezne mere. Ne smemo pustiti, da bi tehnologija povsem nadomestila standardne načine poučevanja.

REFLEKSIJA:

  1. Naučila sem se kako pomembna je tehnologija za naš vsakdan in za moj bodoči poklic učiteljice.
  2. Če bi imela več časa bi še bolj raziskala vse uporabe IKT tehnologije, da bi bilo moje delo se bolj poglobljeno.
  3. Največ čaša sem porabila pri pisanju predstavitve sebe, saj sem težko našla nekaj stvari, ki me opišejo.
  4. Zdi se mi, da bi nalogo opravila, saj sem vključila vse zahtevano.
  5. To znanje bom uporabila v zahtevanih nalogah pri vseh predmetih tekom študija (npr. poročila, predstavitve…)
  6. Zelo mi je bilo všeč, da sem lahko predstavila svojo mačko, predvsem pa da sem se ustavila in pomislila kako velik del mojega življenja dejansko predstavlja tehnologija in koliko jo uporabljam. Najtežje mi je bilo razmišljanje spraviti v besedilo.
  7. Naloge ne bi spreminjala, saj se mi ne zdi potrebno.
Avtorica: Ula Fink
Mentor: Alenka Žerovnik
Nosilec predmeta: doc. dr. Irena Nančovska Šerbec
Študijska smer, predmet in letnik študija: Razredni pouk, Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju, 1. letnik
Fakulteta: Pedagoška Fakulteta
Datum: 7. 5. 2020

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

(Skupno 38 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost