Infografika

SPLETNI BONTON

Naslov infografike: Pravila za spletni bonton

Aplikacija za izdelavo plakata: Canva

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Postopek izdelave infografike:

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Refleksija in samovrednotenje

Pri tem projektu sem se naučila boljše uporabljati program Canva. Naučila sem se tudi izluščiti bistvo neke vsebine, ki lahko pritegne pozornost gledalca in mu omogoča, da mu sporočilo ostane v spominu.

Če bi imela več časa, bi še lepše okrasila svoj plakat in ga uredila tako, da bi bil vizuelno bolj privlačen. Vsekakor pa velikih sprememb ne bi naredila.

Največ časa sem posvetila zbiranju informacij in idej za strukturo plakata. Pomagala sem si z že vgrajenimi predlogami in na teh ustvarila svojo infografiko. Veliko časa sem potrebovala za vizualizacijo končnega izdelka, ker mi je bilo težko odločiti, kako razporediti besedilo in piktograme v plakat. Poleg tega sem morala vključiti tudi že prej narejeno vektorsko grafiko, zato sem morala upoštevati barve, slog in stil slike.

Svoje delo ocenjujem pozitivno, sledila sem navodilom in upoštevala smernice. Kar se tiče oblikovne ustreznosti se mi zdi, da je ta vidik nekoliko subjektiven. Plakatu sem skušala dati tako obliko, ki bi večini ustrezala.

Pridobljeno znanje bom zelo verjetno večkrat uporabila. Tekom študija skoraj gotovo, ker se mi zdi tak način podajanja informacij zelo direkten. Plakat vsebuje ključna sporočila, zato je tudi za delo z otroki priporočljiv. To bi lahko recimo uporabila za uvodne ure, da otroci dobijo splošno sliko o neki snovi. Izpostavila bi bistvene informacije, da bi jim lahko to bilo v pomoč tudi pri učenju.

Pri projektu mi je bilo najljubše zbiranje ključnih sporočil, ki sem jih želela izpostaviti, in jih primerno razporejati po plakatu. Zbiranje primernih barv in kontrastov pa mi ni bilo tako ljubo, morda zato, ker mi je to področje blizu in vedno iščem zelo dobre kombinacije, čeprav jih je včasih težko najti.

V definiciji projekta ne bi ničesar spremenila. Navodila so jasna in ustrezna za tako vrsto naloge.

 


Viri:

 


 

Avtorica: Lara Colja

Mentorici: asist. Alenka Žerovnik, mag. in prof., dr. Irena Nančovska Šerbec

Razredni pouk, IKT, 1. letnik

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

15. maja 2020

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 49 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost