INTERAKTIVNO GRADIVO

PROJEKTNA NALOGA
Cyber Security, Security, Lock, Lock Icon, Lock Image
Licenca Creative Commons

1. INTERAKTIVNO GRADIVO: Spomin

Licenca Creative Commons

POSTOPEK IZDELAVE
1. Izbrala sem Try out H5P, da sem lahko začela z izdelavo.

Licenca Creative Commons

2. Dobim več možnosti za izdelavo interaktivnega gradiva. Izberem Memory Game, da lahko izdelam igro spomin.

Licenca Creative Commons

3. Pod Title vpišemo naslov naše igre.
Pod Image kliknemo Add, da lahko dodamo željeno sliko.
Pod Alternative text for image, dodamo besedilo, ki opisuje kaj slika predstavlja.

Licenca Creative Commons

4. Izberemo Edit copyright, da lahko uredimo licenco slike.
  
Licenca Creative Commons

5. Pod Matching image kliknemo Add, da dodamo ujemajočo sliko.

Licenca Creative Commons

6. Pod Description napišem kratko besedilo, ki se bo pojavilo, ko bomo našli ujemajoči sliki.

Licenca Creative Commons

7. Pod Cards izberem Add card, da lahko dodam novo kartico, postopek ponovim še petkrat s petimi različnimi slikami.

Licenca Creative Commons

8. Izberemo Behavioural settings, nato pa pri Number of cards to use določim moje število kartic.

Licenca Creative Commons

9. Izberemo Look and feel, nato pa pri Theme and color spremenim barvo in pri Card back kliknem Add ter dodam sliko za zadnjo stran kartice.

Licenca Creative Commons

10. Na dnu strani izberem Save in shranih gradivo.

Licenca Creative Commons

 

2. INTERAKTIVNO GRADIVO: Vstavi manjkajoče besede

Licenca Creative Commons

POSTOPEK IZDELAVE
1. Izbrala sem Try out H5P, da sem lahko začela z izdelavo.

Licenca Creative Commons

2. Dobim več možnosti za izdelavo interaktivnega gradiva. Izberem Drag the words, da lahko izdelam željeno vrsto gradiva.

Licenca Creative Commons

3. Pod Title vpišemo naslov našega interaktivnega gradiva.
Pod Task description dodamo navodilo reševanja naloge.

Licenca Creative Commons

4. Pod Text napišemo besedilo in upoštevamo navodila, ki so podana. Besede, ki želimo, da v besedilu manjkajo in jih je kasneje potrebno vstaviti, moramo zapisati tako, da pred in za besedo stoji *.

Licenca Creative Commons

5. Pod Overall feedback dodamo še kriterij ocenjevanja, spreminjamo lahko opis kriterija, kot tudi razpon. Nato izberemo Add range, da lahko dodamo nov razpon kriterija ocenjevanja.

Licenca Creative Commons

6. Izberemo Save, da shranimo gradivo.

Licenca Creative Commons

 

3. INTERAKTIVNO GRADIVO: Kviz
Povezava do kviza: Varnost na spletu
Licenca Creative Commons

Navodilo za igralce: Ko odpreš povezavo izbereš Play, nato Host (če želiš igrati sam). Nato izbereš Classic, na zaslonu se ti pojavi koda, ki jo vpišeš, ko se v Kahoot povežeš s svojo mobilno napravo. Na koncu izbereš Start in preizkusiš kviz.

POSTOPEK IZDELAVE
1. Izberem Create Kahoot, da začnem z izdelavo kviza.

Licenca Creative Commons

2. Izberem Click to star typing your question, da lahko zastavim prvo vprašanje.
Pod Add answer 1, 2, 3 dodam možne odgovore na vprašanje.

Licenca Creative Commons

3. Označim pravilni odgovor z zeleno kljukico.

Licenca Creative Commons

4. Izberem Image library, da dodam željeno naslovno sliko.
 
Licenca Creative Commons

5. Izberem Add question, da lahko zastavimo novo vprašanje.
Kliknem True or false, da izberem tisto vrsto vprašanja, ki jo želim.

Licenca Creative Commons

6. Izberem Click to star typing your question in zastavim drugo vprašanje.
Označim True, da izberem pravilen odgovor.

Licenca Creative Commons

7. Izberem Image library in dodam naslovno sliko.

Licenca Creative Commons

8. Pod Time limit spremenim čas reševanja na 10 sekund.

Licenca Creative Commons

9. Izberem Add question, da zastavim novo vprašanje.
Kliknem Quiz in tako izberem željeno vrsto vprašanja.

Licenca Creative Commons

10. Izberem Click to star typing your question in zastavim tretje vprašanje.

Licenca Creative Commons

11. Pod Answer options izberem Multi-select, ki mi omogoča dodati več pravilnih odgovorov.

Licenca Creative Commons

12. Pod Add answer 1, 2, 3, 4 dodam možne odgovore. Označim vse pravilne odgovore.

Licenca Creative Commons

13. Pod Time limit spremenim čas reševanja na 30 sekund.

Licenca Creative Commons

14. Izberem Image library in dodam naslovno sliko.

Licenca Creative Commons

15. Izberem Add question, da lahko zastavim novo vprašanje.
Kliknem True or false, da izberem kakšno vrsto vprašanja želim.

Licenca Creative Commons

16. Izberem Click to star typing your question in zastavim četrto vprašanje.
Označim False, da izberem pravilni odgovor.

Licenca Creative Commons

17. Izberem Image library in dodam naslovno sliko.

Licenca Creative Commons

18. Pod Title dodam naslov gradiva.
Pod Cover image pa spremenim naslovno sliko.

Licenca Creative Commons

19. Izberem Done in zaključim izdelavo interaktivnega gradiva.

Licenca Creative Commons

Uporabljeni viri in orodje:
H5P: za izdelavo 1. in 2. interaktivnega gradiva
Kahoot: za izdelavo 3. interaktivnega gradiva
Pixabay: za vso slikovno gradivo
Creative Commons: za vse licence

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

S tem projektom sem prvič uporabila orodja za izdelavo interaktivnih gradiv. Tako sem se naučila uporabljati orodje Kahoot in H5P. ugotovila sem, da sta obe orodji zelo enostavni za uporabo, zato težav z izdelavo nisem imela. Moja tri gradiva so mi zelo všeč tako, da spremenila ne bi ničesar. Največ časa sem posvetila sami izdelavi gradiv, saj sem želela, da je vsebina kakovostna in da so vprašanja jasno zastavljena. Ponovno sem kar nekaj časa porabila za opis postopka izdelave gradiv. Menim, da sem nalogo opravila uspešno, saj je vsebina ustrezna, prav tako sem upoštevala vsa dana navodila. Tekom študija in kasneje pri opravljanju poklica učiteljice razrednega pouka bom tako lahko uporabila znanje o varnosti na spletu, prav tako pa tudi znanje o izdelavi interaktivnih gradiv in uporabi različnih orodij za izdelavo le-teh. Prav tako bi bilo tekom študija smiselno uporabiti taka interaktivna gradiva kot del predstavitve seminarske naloge, predvsem za ponovitev snovi. Mislim, da mi bo znanje o izdelavi gradiv prišlo zelo prav tudi kot učiteljici razrednega pouka, saj so interaktivna gradiva odličen in predvsem za učence zanimiv način za ponovitev že obravnavane snovi pri pouku. Všeč mi je predvsem, da je pri takih nalogah možno učence spodbuditi k medsebojni pomoči in sodelovanju. Najljubše pri nalogi mi je bilo samo oblikovanje nalog, saj sem bila lahko zelo ustvarjalna. Pri celotnem projektu pa ne bi spremenila ničesar, saj so bila tako navodila kot naloge dobro zasnovane in je bilo izdelek enostavno izdelati.

 

Avtor: Nina Krajnc, 1. letnik razrednega pouka
Mentor: mag. Alenka Žerovnik
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
17. 5. 2020

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 43 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost