Projektna naloga: Kreiram splet

Pozdravljeni,

moje ime je Maša in sem študentka 1. letnika Pedagoške fakultete, smer – razredni pouk.

Za to smer sem se odločila, ker sem si želela v življenju početi nekaj, kjer bi bila obkrožena z ljudmi in pa seveda zato, ker preprosto obožujem otroke. Že sama misel na to, da bom nekega dne učiteljica me spravi v dobro voljo in mi na obraz nariše nasmeh.

 

Avtorica fotografije: Maša Žičkar (Mici)

Licenca Creative Commons

V prostem času se rada podam v naravo, telovadim, poslušam glasbo, zelo rada pa imam tudi pogovor ob skodelici kave in dobri družbi. Rada fotografiram, rišem in tudi pišem. Želja po pisanju se je začela pojavljati že v osnovni šoli, ko sem svoje doživljaje, občutke in misli začela zapisovati v svoj dnevnik.  Spomini so namreč tisti, ki ostanejo za vedno.

UPORABA IKT TEHNOLOGIJE: 

Z IKT sem se najverjetneje prvič srečala na koncu 3. razreda, ko sem za darilo prejela svoj prvi telefon. Lahko si predstavljate kakšno veselje in sreča sta bila takrat prisotna. Sprva sem ga uporabljala zgolj za najnujnejše klice, s starši pa smo  komunicirali tudi preko SMS-sporočil. Kmalu za tem sem se seznanila z uporabo računalnika, na katerem sem igrala igrice, gledala risanke in poslušala glasbo. V šoli smo pri predmetu računalništvo spoznali tudi Power Point, Microsoft Word in se naučili osnov za delo z računalnikom. Pri pouku smo veliko uporabljali interaktivno tablo, ki je sam pouk popestrila in pritegnila našo pozornost.

Kasneje, v višjih razredih in srednji šoli pa sem se srečala s Kahootom-om, Excel-om, začela sem z izdelovanjem seminarskih nalog, brskanjem po spletu in ustvarjanjem mnogih družbenih omrežij (Facebook, G-mail, Instagram,…).

POMEN IKT TEHNOLOGIJE V BODOČEM POKLICU:

Informacijsko-komunikacijska tehnologija se iz dneva v dan izboljšuje in nadgrajuje, življenja brez nje pa si skorajda več ne znamo predstavljati. V mojem bodočem poklicu me bo tako spremljala vsak dan, saj bom morala zapisovati prisotnost učencev, njihove ocene in tu se bom srečala z Lopolis-om ali E-asistentom, preko G-maila bom starše obveščala tako o dogodkih, kot tudi o napredku njihovih otrok. Seveda pa IKT prinaša tudi zabavo, zato bom učne ure popestrila z uporabo interaktivne table, za lažjo predstavo bom učencem pokazala kakšen video posnetek, ki ga bom našla na že vsem poznanem Youtube-u, učence pa bom prav tako spodbujala k samostojnem delu na računalniku in drugih napravah ter uporabo le-teh.

REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE:

  • Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?

Vsekakor sem poglobila svoje znanje o IKT, se naučila urejati fotografije, spoznala nove programe in delo z njimi (PhotoScape, Inkscape, Canva,…), se začela zavedati kako pomembna sta poznavanje in uporaba le-teh v poklicu učitelja in raziskala kako IKT na zanimiv in poučen način vpeljati v izobraževalni proces.

  • Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …

Menim, da bi se bolj poglobila v samo besedilo in si več časa vzela za razmislek o dosedanji rabi tehnologije ter o samem poteku spoznavanja uporabe le-te.

  • Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?

Največ časa sem porabila za pisanje kdaj, kako in s kakšnim namenom sem do sedaj uporabljala IKT tehnologijo, saj se je bilo potrebno v mislih vrniti kar nekaj časa nazaj, spomini pa so rahlo megleni.

  • Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Menim, da sem zajela vse zahtevane komponente, na kratko sem se opisala in hkrati upoštevala načela, ki veljajo za objavljanje podatkov na spletu, napisala sem kratko besedilo o tem, kje, kako in s kakšnim namenom sem do sedaj uporabljala IKT tehnologijo ter kako vidim pomen IKT tehnologije v svojem bodočem poklicu učiteljice. Smiselno sem umestila slikovno gradivo in ga tudi označila z ustrezno licenco, objavo ustrezno označila s kategorijami in oznakami ter dodala smiselno povezavo (link). Na koncu sem zapisala tudi refleksijo dela in samovrednotenje. Potrudila sem se po svojih najboljših močeh in menim, da sem svoje delo opravila korektno.

  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?

Pridobljeno znanje bom lahko tekom študija uporabila na praksi, kjer bom učencem, v kolikor bodo to okoliščine dopuščale, učno uro popestrila z uporabo in delom na interaktivni tabli. Svoje delo bom v prihodnje zaščitila z ustreznimi licencami, sama pa ne bom kršila avtorskih pravic in bom poiskala ustrezno slikovno gradivo, ki mi dopušča uporabo le-tega.

  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Najbolj všeč mi je bilo to, da me je projekt spodbudil k razmišljanju o uporabi IKT tehnologije v bodočem poklicu medtem, ko mi je bilo najmanj verjetno pisanje o sebi.

  • Kaj bi spremenila v definiciji projekta, da bi bil boljši?

Menim, da je projekt zelo dobro sestavljen, saj nas spodbudi k razmisleku o prihodnosti (kako bomo IKT tehnologijo vpeljali v svojem bodočem poklicu), vrnitev v preteklost ( kje, kako in s kakšnim namenom smo do sedaj uporabljal IKT tehnologijo), hkrati pa nas nauči veliko novega.

Avtorica: Maša Žičkar, 1. letnik razrednega pouka
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
Datum: 18. 5. 2020

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

(Skupno 34 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost