1. projektna naloga; KREIRAM SPLET

Pozdravljeni!

Sem Teja, študentka 1. letnika razrednega pouka Pedagoške fakultete v Ljubljani. Svoj prosti čas večinoma preživim v družbi svojih prijateljev, fanta in družine, s katerimi se velikokrat odpravimo v hribe. Ko pa prosti čas preživljam sama, se odpravim na krajše sprehode, telovadim ali pa v roke vzamem kakšno dobro knjigo. Dneve pa mi prav tako krajšata naša hišna ljubljenčka kuščar Boris in maček Marko. 

Za poklic razredne učiteljice pa sem se odločila, ker me delo z mlajšimi zelo veseli. Že od malih nog sem namreč želela postati učiteljica, zato z vpisom na fakulteto nisem imela težav. Za ta poklic me je navdušila moja babica, ki pa ji zaradi takratnih vojnih razmer, ni uspelo uresničiti svojih sanj.

Z IKT tehnologijo sem se prvič seznanila v osnovni šoli, ki so jo pri nas začeli uvajati postopoma. V nižjih razredih je nismo prav veliko uporabljali, v 4. razredu pa so se začele prve powerpoint predstavitve in brskanje po spletu za pridobitev informacij. Kolikor se spomnim, sem imela na začetku velik odpor do dela z računalnikom, saj nismo nikoli imeli učne ure namenjene učenju Powerpoint-a, prav tako pa mi nihče od domačih ni znal veliko pomagati, zato sem veliko časa porabila za izdelavo predstavitev in samo iskanje virov. Ko pa sem prišla v 6. razred osnovne šole, smo imeli vsak teden predmet računalništvo, kjer sem se bolje seznanila z IKT tehnologijo. Naučila sem se, kateri viri so zanesljivi, kako dobimo neko želeno informacijo, kako izdelati dobro predstavitev, …

V srednji šoli pa smo imeli predmet informatike v 1. letniku, kjer smo nadgradili znanje Worda, Powerpointa in Excela, kar mi še sedaj velikokrat pride prav, saj obiskujem fakulteto, kjer so predstavitve obvezna stran študija.

Prav tako pa sem se s povsem novim načinom uporabe tehnologije seznanila prav sedaj v 1. letniku faksa, kjer smo spoznali veliko novih ogrodij, ki nam bodo pri bodočem poklicu prišli zelo prav. 

IKT tehnologija je v mojem bodočem poklicu ves čas prisotna. Učitelji se namreč soočajo z IKT tehnologijo na vsakem koraku, zato je pomembno, da se o njej čim bolje poučimo in sledimo njenim napredkom. Učitelj IKT tehnologijo uporablja pri večina svojih predstavitev, pri pripravi in izdelavi učnih gradiv, kjer mora paziti predvsem na licence, da ne pride do kakšnih resnejših težav. Prav tako pa je komuniciranje preko spleta veliko hitrejše in enostavnejše, zato je znanje IKT tehnologije veliko vredno in v sedanjih časih zelo pomembno.

Če povzamem vse skupaj; znanje IKT tehnologije pride prav ne samo v učiteljskem poklicu, pač pa nasploh v življenju, zato je pomembno, da se o njej izobražujemo in jo uporabljamo, saj nam lahko zelo olajša delo.

(Vir slike: Pixabay)

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?

Pri projektu sem ugotovila, da nas tehnologija IKT spremlja na vsakem koraku, zato je pomembno, da sledimo njenim napredkom in se je ne izogibamo. Prav tako vidim, da moram IKT tehnologiji posvetiti malo več pozornosti, saj v njej še nisem popolnoma samostojna in vešča. 

Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …

Če bi imela več časa, ne bi ničesar spremenila, saj se mi zdi, da sem na vse zahtevane točke temeljito odgovorila. 

Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?

Največ časa sem posvetila samemu razmišljanju o tehnologiji IKT in sestavi celotnega besedila.

Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Glede na kriterij ocenjevanja mislim, da bi morala nalogo opraviti.

Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?

Tekom študija bom pridobljeno znanje lahko izkoristila pri vsaki predstavitvi, pisnem izdelku oz. kjerkoli, saj se IKT tehnologija potrebuje povsod. Na svoji poklicni poti pa bom prav tako ves čas uporabljala pridobljeno znanje, saj bom sestavljala in pripravljala učna gradiva, imela predstavitve, sodelovala s starši preko easistenta, maila, itd.

Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Pri projektu mi je bilo najljubše to, da smo lahko zapisali svoje mišljenje oz. naš vidik o IKT tehnologiji.

Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?

V definiciji projekta ne bi spremenila ničesar, saj je vse natančno definirano in predstavljeno.

 

Ime in priimek: KINREB

Ime in priimek mentorjev: doc. dr. Irena Nančovska Šerbec, mag.  Alenka Žerovnik

Študijska smer, predmet in letnik študija: Razredni pouk, Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju, 1. letnik

Fakulteta: Pedagoška fakulteta v Ljubljani, Univerza v Ljubljani

Datum nastanka: 14. 6. 2020

 Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 19 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Dostopnost