Infografika

INFOGRAFIKA – DIGITALNI ODTIS

Program: Canva

Izdelek v PDF obliki: DIGITALNI ODTIS – KAKO SE ZAŠČITITI_

POSTOPEK IZDELAVE:

1. V orodje sem se prijavila z googlovim računom in za izdelavo infografike izbrala plakat.

2. Uporabila sem predlogo plakata o koronavirusu.

3. Besedila in slike sem izbrisala, ker jih ne bom potrebovala.

4. Uporabila sem funkcijo Besedilo – Dodajte naslov, ga zapisala, prilagodila velikost pisave na 101, da bo dovolj velik in polje z naslovom premaknila na vrh plakata.

5. Razdelek plakata sem odstranila, z izjemo 2, ki ju bom uporabila v telesu plakata.

6. Razdelkoma sem z dvosmerno puščico prilagodila širino in dolžino glede na plakat.

7. Razdelka sem namnožila s funkcijama ctrl + c in ctrl + v ter z njimi izmenično zapolnila plakat.

8. Uporabila sem funkcijo Besedila – Dodajte nekaj besedila telesa in v vse okvirje napisala želeno besedilo.

9. S štirimi puščicami na okvirju sem vsa polja z besedilom po želji premaknila.

10. S klikom na Fotke sem z besedo kontakt poiskala fotografijo, ki mi je bila všeč in jo prenesla na plakat.

11. Postopek sem ponovila še štirikrat, vendar z drugimi fotografijami.

12. Na koncu sem izdelek še shranila s klikom na Datoteka – Shrani.

 

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE:

  • Kaj sem se novega naučila v tem projektu?

V tem projektu sem se naučila, kako se uporablja program Canva, ki ga prej nisem poznala.

  • Če bi imela več časa, bi dodala, spremenila, izboljšala …? 

Če bi imela več časa, bi dodelala postopek obdelave, da bi bilo še bolj jasno kaj in kako sem kakšno stvar naredila.

  • Kateremu delu si posvetila največ časa in zakaj?

Največ dela sem posvetila sami izdelavi izdelka in iskanju fotografij, ki niso bile plačljive.

  • Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Svoje delo bi ocenila s pozitivno, saj sem vključila vse potrebno, plakat pa izgleda lepo, ne glede na to, da sem program uporabljala prvič in sem se med delom še učila.

  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?

Pridobljeno znanje bom zagotovo še kdaj uporabila tekom študija, pa tudi na svoji poklicni poti za npr. popestritev učilnice, na plakatih pa bi poleg tega bile še koristne informacije za učence.

  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Najbolj me je zmotilo to, da je ogromno stvari plačljivih in sem morala res iskati fotografije, ki niso, ostalo pa mi je bilo zelo zanimivo.

  • Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?

Pri definiciji projekta ne bi spremenila ničesar, saj je vse zapisano jasno.

 

Avtorica: Tjaša Sedlar, 1. letnik razrednega pouka
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
17. 6. 2020

 

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

(Skupno 40 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost