1. KREIRAM SPLET

Pozdravljeni!

Sem Maruša Renko in sem študentka prvega letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Svoj prosti čas rada preživljam z družino, fantom in prijatelji. Rada tudi potujem, kuham ali pa si ogledam kakšen dober film. V svojem življenju velikokrat posežem po informativno komunikacijskih tehnologijah, v naslednjem odstavku pa bom razložila, kako se je vse skupaj začelo.

Z računalnikom sem se srečala že kot otrok, ko sva s sestro igrali računalniško igro Miškina mala šola. Računalnik sem vedno bolj uporabljala, kmalu pa sem ga začela uporabljati tudi za šolo. V prvi triadi računalnika nisem pogosto potrebovala za šolo, kasneje pa sem ga vedno bolj potrebovala za iskanje informacij, izdelovanje raznih predstavitev in seminarskih nalog. V srednji šoli sem se prvič srečala tudi s spletno učilnico v katero so profesorji objavljali razna dodatna gradiva in napotke za lažje učenje. Menim, da kljub pogosti uporabi računalnika v srednji šoli, informacijsko komunikacijske tehnologi najbolj uporabljam na fakulteti. Svoje znanje uporabe tehnologij nadgrajujem ter tako določene stvari naredim hitreje ter bolj organizirano. Za šolo največkrat uporabljam programe kot so Word in PowerPoint, seveda pa tudi spletni brskalnik, na katerem najdem informacije ter prek katerega dostopam do spletne učilnice. Seveda računalnik uporabljam tudi za vsakdanje stvari, ki se ne navezujejo na šolo, na primer za gledanje filmov, poslušanje glasbe, komuniciranje s prijatelji, iskanje receptov ali kakršnokoli drugo brskanje po spletu.

Tehnologija je vedno prisotna v našem življenju in seveda jo bom potrebovala tudi v svojem bodočem poklicu. IKT bom uporabila že pri najbolj osnovni stvari in sicer pridobivanju novih informacij ter nadaljnem izobraževanju, saj verjamem, da se moramo kot bodoči učitelji neprestano dodatno izobraževati, ter to naučiti tudi svoje učence. Inforamcijsko komunikacijske tehnologije bom potrebovala tudi za izdelavo interaktivnih gradiv, ki bodo popestrili učni proces in v učencih vzbudili dodatno motivacijo. Poleg tega se veliko učbenikov ter delovnih zvezkov že uporablja v e obliki, prav tako pa prek računalnika poteka tudi komunikacija s starši učencev, vodenje dnevnika ter redovalnice ter druge administrativne zadeve, ki jih mora opravljati učitelj. Za konec bi rada izpostavila tudi zdajšnji čas, ko so se moralu učitelji spopasti z učenjem na daljavo, ki brez uporabe IKT ne bi bilo mogoče. Veliko koristnih informacij za učenje na daljavo lahko najdete na spletni strani o e-izobraževanju.

Home Office, Workstation, Office, Business, Notebook

Vir: pixabay (CC0): Računalnik.

“The computer was born to solve problems that did not exist before.” ~ Bill Gates

 

SAMOREFLEKSIJA

  • Med pisanjem sem spoznala, kako pomembna je dejansko uporaba IKT in njeno prisotnost dobesedno povsod. Projekt je v meni spodbudil dodatno razmišljanje, kje ter kako bi še lahko uporabila IKT ter kaj vse so njegove prednosti.
  • Če bi pri projektu kaj spremenila, bi bilo to moje oblikovanje stavkov in izražanje določenih misli. Menim, da želim velikokrat povedati nekaj, kar v moji glavi deluje veliko boljše kot pa potem dejansko napisana poved.
  • Največ časa sem potrebovala za razmislek in smiselno oblikovanje besedila.
  • Menim, da je moje delo dobro izpeljano, saj sem zajela vse, kar je naloga zahtevala od mene, seveda pa sem mnenja, da je vedno prostor za izboljšave.
  • Pridobljeno znanje bom potrebovala skozi svojo celotno poklicno pot. Kot bodoča učiteljica se moram zavedati pomembnosti IKT ter seveda načine kje ter kako ga lahko uporabim.
  • Všeč mi je bilo razmišljanje o moji lastni uporabi IKT do sedaj ter tudi razmišljanje kakšen pomen bo imel IKT v mojem bodočem poklicu. Najmanj všeč mi je bilo pisanje in povzemanje vsega kar sem razmislila, saj nekaterih stvari nisem znala najbolje ubesediti in mi je to vzelo največ časa.
  • Menim, da so bila navodila jasno zastavljena. Vedela sem kaj moram narediti ter kaj je cilj projekta tako, da ne bi spremenila ničesar.

 

Avtorica: Maruša Renko

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, Razredni pouk

Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT), 1. letnik

27. 6. 2020

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 16 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost