KREIRAM SPLET

Moje ime je Nika in sem študentka prvega letnika Pedagoške fakultete v Ljubljani. Od vseh možnih smeri na naši fakulteti, sem se po končani srednji glasbeni šoli odločila za smer razredni pouk. Že kmalu po začetku srednje šole sem ugotovila, da me zelo veseli delo z otroki in da glavnina moje poklicne poti ne bo glasba, temveč otroci. Poleg glasbe me zanima tudi šport, čeprav se z njim nisem nikoli profesionalno ukvarjala.

Med poletjem se zaposlim z počitniškim delom, v prostem času hodim v hribe, najraje pa sem na morju. Nekaj let sem bila tudi animatorka na oratoriju, ki je letos zaradi situacije s Covidom žal odpadel. Moj cilj je, da v nadaljnjem študiju pridobim čimveč kompetenc za kar se da uspešno delovanje v svojem poklicu, zavedam pa se da je v današnjih časih IKT zalo pomemben del tega.

DOSEDANJA UPORABA IKT TEHNOLOGIJ

Ker doma dolgo časa nismo imeli računalnika in sem do šestega leta živela na kmetiji, je bila moj edini stik z informacijsko komunikacijskimi tehnologijami v tistem času televizija in gledanje risank. Ko smo se preselili v novo hišo, sem nekje pri sedmih letih dobila telefon, ki je bil namenjen predvsem komuniciranju s starši, ko sem šla na igrala ali pa k kakšni prijateljici. Računalnik je mami kupila ko sem bila v šestem razredu, saj sem imela takrat prvič predstavitev, ki sem jo mogla pripraviti na programu PowerPoint. Od takrat naprej sem bili vedno bolj v stiku z IKT, zamenjala sem tudi kar nekaj telefonov, PowerPoint predstavitve pa so bile kmalu v ospredju pred fizičnimi plakati.

V srednji šoli sem lahko IKT malo bolje spoznala pri predmetu informatika, kjer smo na široko spoznali Word, Excel,… Pogovarjali smo se tudi o razvoju tehnologije, o delovanju računalnikov in spoznali pomen informacij na spletu. Izvedeli smo tudi nekaj stvari o nevarnostih na spletu in kako se jim izogniti. Svoje znanje o informacijsko komunikacijskih tehnologijah pa sem najbolj nadgradila prav na fakulteti, kjer sem pod vodstvom profesorice Alenke Žerovnik osvojila mnogo novih kompetenc (rastrska grafika, vektorska grafika, infografika, predstavitve na različnih programih …).

This is a lot of fun. This is a lot of fun. Little girl using smart phone in the bed. Close up. 2-3 Years Stock Photo
Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
VIR: pixabay

POMEN IKT TEHNOLOGIJE V MOJEM BODOČEM POKLICU

Menim da je tehnologija v današnjih časih stvar, ki se zelo zelo hitro razvija in napreduje, prav tako pa smo z njo obkroženi skoraj vsak trenutek dneva. IKT je tako tudi zelo pomemben del šole, kar lahko opazimo prav v vsakem razredu (interaktivna tabla, računalnik, televizija …). Kot bodoča učiteljica se bom trudila čimbolj slediti razvoju IKT in ga kar se da dobro in kvalitetno vpeljati v svoje učne ure. Tako kot so pomembne moje tehnološke kompetence, se zavedam tudi, da jih bodo moji bodoči učenci v prihodnosti razvili še bolj, zato želim tudi njih čimbolj vpeljati v informacijsko komunikacijske tehnologije, da bodo znali iz njih potegniti le najboljše stvari in si tako krojili boljšo prihodnost.

Learn, School, Student, Mathematics, Physics, Education
Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
VIR: pixabay

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

  1. V tem projektu sem ponotranjila pomembnost informacijsko komunikacijskih tehnologij in ekspresno hitro razvijanje le teh. Razmišljala sem tudi o tem, kakšen vtis o sebi lahko na spletu pustimo in kako zalo pomembno je da splet uporabljamo premišljeno in varno. V današnjem času nas je tehnologija obkrožila do take mere, da se ji ni moč izogniti in je pomembna v marsikaterem poklicu, prisotna pa je tudi v vsaki šoli in uradni ustanovi. Uporabljamo jo za sporazumevanje z drugimi in komunikacijo, za posredovanje raznih obvestil, za igranje iger, spremljanje dogajanja po svetu (poročila), za učenje, za pridobivanje informacij (zelo pomembno je, da ločimo prave in lažne) … Informacijsko komunikacijske tehnologije moramo zaradi vseh teh vidikov sprejeti za svoje in se skupaj z njimi v to smer tudi razvijati.
  2. Če bi imela več časa, bi se definitivno bolj poglobila v mojo dosedanjo uporabo IKT in kakšen vpliv je tehnologija do zdaj imela name. Bolj poglobljeno bi razmislila tudi o pomenu in uporabi informacijsko komunikacijskih tehnologij v svojem bodočem poklicu in o vplivu IKT tehnologij na kvaliteten pouk.
  3. Največ časa sem posvetila razmišljanju o tem, kje sem IKT prvič srečala in kako me je spremljal skoti leta, hkrati pa sem razmišljala tudi o tem, kako se tehnologije hitro razvijajo. Ko sem dobila svoj prvi telefon, z njim nisem mogla posneti slike, dandanes pa imajo telefoni tako zmogljiv fotoaparat, da nam lahko skozi sliko prikažejo čisto realnost.
  4. Svojo nalogo mislim da se dobro opravila, ker sem vanjo vložila veliko časa in truda, poleg tega pa je na meni pustila tudi nek pečat, saj bom o teh tematikah zagotovo razmišljala še ves dan. Potrudila sem se zajeti vse aspekte, ki so bili od mene zahtevani in jih kar se da dobro opisati.
  5. Osvojeno znanje bom lahko uporabila predvsem na svoji poklicni poti, pa tudi v času študija, kjer bom znala svoja dela zavarovati z licencami.
  6. Pri projektu mi je bilo všeč, ker ni bil tako zelo zahteven in sem ob njem poglobila svoje razmišljanje o IKT. Najmanj všeč pa mi je bilo vstavljanje spletne povezave, saj sem pozabila kako se to naredi in sem tako za pomoč mogla vprašati sošolko.
  7. V projektu ne bi spremenila ničesar, saj je jedrnat, hkrati pa so navodila jasno in razumljivo podana.

Avtorica: Nika Kušar
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Predmet: Informacijsko komunikacijske tehnologije v izobraževanju
1. letnik, razredni pouk
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
17. avgust 2020

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 17 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost