Kreiram splet

Lep pozdrav!

Sem študentka prvega letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti. Že od nekdaj sem uživala v družbi otrok in vedela, da bi vi prihodnosti rada opravljala poklic, ki mi omogoča z njimi preživeti čim več časa, zato se mi zdi ta smer kot nalašč zame. V prostem času rada hodim s prijatelji v naravo, na sprehode, po nakupih in še marsikaj. Ena mojih velikih strasti je potovanje, spoznavanje novih kultur, pokušanje nove hrane in ustvarjanje spominov. Uživam tudi v poslušanju glasbe in spanju na deževen dan ;).

DOSEDANJA RABA IKT

IKT sem prvič začela uporabljati na prehodu iz razredne v predmetno stopnjo v osnovni šoli. To je bil čas, ko sem dobila prvi telefon, ki sem ga uporabljala pretežno za klicanje. V šoli smo začeli s preprosto uporabo računalnika, kako na njemu poiskati uporabne informacije, ter kako biti previden med uporabo le-tega. Kasneje smo začeli uporabljati bolj zahtevne programe kot sta Word in Powerpoint. V srednji šoli smo se pri predmeti informatika še bolj podrobno seznanili z uporabo interneta, novih programov ter spletno učilnico. Do prihoda na faks sem bila večinoma seznanjena samo s programi za izdelovanje predstavitev/dokumentov (Powerpoint, Word, Excel), v tem letu pa sem spoznala še programe za obdelavo slik, video in zvočnih posnetkov in drugih stvari (inkscape, photoscape, NCH suite,…). Zaradi covida je faks zadnje štiri mesece potekal preko računalnika, zato sem se seznanila še z MicrosoftTeams in Zoom-om.

POMEN IKT V BODOČEM POKLICU

IKT tehnologija se čedalje bolj hitro razvija, zato menim da bo/je uporaba le-te v poklicu razrednega učitelja zelo pomembna. Vsakodnevno bom uporabljala redovalnico, ki je že kar nekaj let v elektronski obliki (eAsistent). Prav tako bom IKT uporabljala za popestritev pouka s slikami, posnetki in drugimi viri, saj menim, da bo to učencem zanimivo in bodo bolj osredotočeni na delo, saj zna monoton pouk slabo vplivati na samo kakovost poučevanja. Med glavnim odmorom bom predvajala tiho glasbo, saj sem na praksi opazila, da sta to delali učiteljici in je bilo vzdušje prav prijetno.

REFLEKSIJA

V tem projektu sem pravzaprav bolj obnovila svoje znanje o različnih programih in uporabnosti IKT v vsakdanjem življenju, ter pomembnosti le-teh v bodočem poklicu. Če bi imela več časa, ne bi dodala nič novega, saj mislim da sem korektno povzela vse, kar sem želela povedati. Največ časa sem posvetila delu o dosedanji rabi IKT, saj sem mogla pobrskati po spominu izpred mnogo let. Kakor sem že prej napisala, bom pridobljeno znanje veliko uporabljala s svojimi bodočimi učenci, do takrat pa ga bom uporabljala na svoji študijski poti pri različnih seminarskih nalogah in predstavitvah ter mnogih drugih stvareh. Pri projektu mi je bilo najljubše to, da sem obnovila svoje znanje glede IKT ter ugotovila, da sem se v tem šolskem letu do sedaj največ naučila na tem področju, saj smo IKT res podrobno obdelali. Pri projektu ne bi spremenila ničesar, saj mislim, da je super sestavljen, ker zavzema različne teme, vendar pri tem ni količinsko zahteven.

  • Avtorica: SaraJ, 1. letnik, Razredni pouk
  • Šolsko leto: 2019/20
  • Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
  • Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
  • Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)
  • Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
  • Datum: 20. 8. 2020
Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 28 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost