Kreiram splet

Pozdravljeni, sem študentka 1. letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Hkrati sem tudi zagrizen knjižni molj, navdušena športnica ter ljubiteljica dolgih sprehodov in duhovitih serij. Prav tako se že od nekdaj ukvarjam z glasbo, obožujem delo z otroki, uživam v poučevanju tako mlajših kot starejših ter se trudim konstantno razvijati tudi svojo ustvarjalno plat. Ravno zaradi tega sem se odločila za študij razrednega pouka, saj mi ponuja učenje in razvoj na mnogih področjih.

Do sedaj sem se z uporabo IKT tehnologije srečevala predvsem v šoli. Tako sem v osnovni šoli zahajala v računalniško učilnico kadar smo se učili izdelave power point prezentacij, ali pa reševali interaktivne naloge na spletnih straneh. V gimnaziji pa sem pri pouku informatike spoznala še malo bolj zapletene plati tehnologije ter se urila v uporabi programov kot sta word in excel. Ker pa se časi spreminjajo so družabna omrežja vedno bolj priljubljena in tudi jaz sem z pričetkom gimnazije več časa pričela namenjati tudi temu, ravno zaradi ohranjanja stika s prijatelji, ki živijo v bolj oddaljenih krajih.

Pomen tehnologije v bodočem poklicu

Kot bodoča učiteljica razrednega pouka se zavedam kako pomembno je poznavanje in uporaba IKT za učitelja v razredu. Vsakodnevno se srečujemo s posredovanjem gradiv učencem v razredu, pa naj bo to prikaz fotografij s projektorjem na tabli, ali pa izdelava učnih listov z različnimi programi. Seveda pa se je v zadnjem letu znanje IKT zaradi svetovne pandemije izkazalo za še bolj koristno, saj so računalnik in programi nameščeni na njem predstavljali edini način povezovanja učitelja s svojimi učenci. Več o izvajanju pouka na daljavo ter poteku dela si lahko preberete na tej spletni strani. Menim, da je znanje IKT ena najpomembnejših kompetenc modernega učitelja, saj lahko samo učitelj, ki vsebinsko obvlada področje dela nato pedagoško prenaša svoje znanje učencem. To prenašanje pa mnogokrat olajša ravno tehnologija. Pa naj bo to kviz, kjer učenci s takojšnjo povratno informacijo lahko preverijo svoje znanje ali pa zgolj izdelava power point prezentacije z veliko fotografijami, ki pritegnejo učenčevo pozornost. Menim, da je razvoj tehnologije kontinuiran proces, zato moramo biti kot učitelji pripravljeni na vseživljenjsko učenje, saj smo mi tisti, ki nato posredujemo informacije naprej učencem.

Vir: Pixabay
This work © 2021 is marked with CC0 1.0

Refleksija in samovrednotenje

V tem projektu sem se naučila, da je pripisovanje avtorskih pravic ključnega pomena v ohranjanju spletnega bontona. Vse prevečkrat to spregledamo, ter morda nenamenoma uporabimo fotografijo, brez da bi dosledno upoštevali tip licence. Zaenkrat pri projektu ne bi spremenila ničesar, saj sem zadovoljna s končnim izdelkom. Največ časa pa sem najverjetneje posvetila iskanju primernega slikovnega gradiva, saj iskanje fotografije s primerno licenco, ki ustreza temu kar si si sam zamislil vzame več časa kot včasih, ko licencam še nismo posvečali tolikšne pozornosti. Menim, da moje delo ustreza kriterijem ocenjevanja. Menim, da je slikovno gradivo ustrezno umeščeno v besedilo, prav tako so smiselno dodane povezave (linki), kjer si lahko bralec prebere več o dani temi. Pridobljeno znanje bom lahko uporabila tekom študija pri uporabi fotografij v seminarskih nalogah ter predstavitvah. Kasneje na svoji poklicni poti pa bom lahko brez skrbi uporabljala fotografije javne domene, za katere sedaj vem, da jih najdem na spletni strani Pixabay in Pexels. Nad projektom sem navdušena, saj menim da je to kar se učimo zares uporabno in nam bo prišlo še kako prav na naši poklicni poti. Najbolj mi je bilo všeč iskanje fotografij z ustrezno licenco ter ustvarjanje lastne licence tudi za svoje fotografije. Ravno zaradi uporabne narave vsega znanja, ki ga pridobivamo, pa nimam nobene pripombe oz. stvari, ki bi jo pri projektu spremenila, saj z veseljem ustvarjam gradivo, ki ga nato objavim ter na ta način tudi sama kreiram splet.

Avtorica: Ursy

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Razredni pouk, 1. letnik

Datum: 14. 3. 2021

Kreiram splet © 2021 by Ursy is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 52 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost