Kreiram splet- projektna naloga

Živijo!

Sem študentka 1. letnika Pedagoške fakultete v Ljubljani, smer razredni pouk. Sem oseba z veliko pozitivne energije, potrpežljivosti, domišljije in ustvarjalnosti. Sem tudi zelo družabna, kar se v mojem življenju tudi zelo pozna. Rada imam glasbo in šport. Ravno te lastnosti tudi prispevajo k moji izbiri poklica. Z otroki se že od nekdaj zelo dobro razumem. Pri enajstih letih sem prvič postala teta in od takrat spremljam razvoj zdaj že štirih nečakov, kateri mi vsakodnevno potrjujejo, da je delo z otroki pravo delo zame. Kot sem že omenila sem športno aktivna, saj se profesionalno ukvarjam z odbojko že 12 let. Poleg športa in otrok mi zelo veliko v življenju pomenijo živali, najbolj pa moja psička s katero sva članici društva Tačke Pomagačke. To bom kasneje pri poučevanju tudi izkoristila.

Moja psička in jaz

Psička by Tati is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Dozdajšnja uporaba IKT tehnologije

Z tehnologijo sem v stiku že od nekdaj. V otroštvu me tehnologija ni zanimala, uporabljala sem jo le takrat ko sem gledala risanke (1 krat do 2 krat na teden). V osnovni šoli smo se s tehnologijo bolj pogosto srečevali pri pouku, ko smo uporabljali projekcije. Na koncu osnovne šole pa me je tehnologija oziroma bolj natančno ustvarjanje s tehnologijo vedno bolj zanimalo. Ker sem zelo perfekcionistična oseba in sem si želela delati lepe in natančne predstavitve ter seminarske naloge, sem se sama naučila uporabljati Power Point ter Word. Sama sem raziskovala tudi po računalniku, kaj vse mi ponuja, kaj vse lahko počnem in kako lahko z njim ustvarjam. Čez leta se je moje znanje vedno bolj kopičilo in ta trenutek moram reči, da sem zelo zadovoljna, kako izobražena sem v tej smeri. V času padnemije, ko je vse potekalo na daljavo, sem še bolj napredovala, ker sem imela na razpolago veliko več časa. Že nekaj let v prostem času izdelujem tudi videe in delam kot pomočnica pri montiranju stop motion videov.

Pomen IKT tehnologije v bodočem poklicu

Brez IKT tehnologije si danes življenja skoraj ne moremo predstavljati. V obdobju pandemije pa se je to še toliko bolj potrdilo. Učitelji, ki so tehnologiji vešči so imeli bistveno manj težav kot učitelji, ki temu niso kos. Nažalost so za to trpeli tudi učenci, saj zaradi slabega znanja uporabe IKT tehnologije pri učiteljih niso snovi prejemali na najboljši način. A žal je situacija takšna, virus je prišel nenapovedano in na začetku nihče ni vedel kako bo pouk na daljavo sploh potekal. Tisti učitelji, ki so tehnologiji vešči so učencem lahko snov podajali na zelo zanimive in učinkovite načine. Otrokom, še posebaj tistim na razredni stopnji, se je ravno to zdelo izjemno zanimivo. Glede na to, da se takšna situacija lahko še ponovi, se mi zdi znanje oziroma izobraževanje o IKT tehnologiji izjemno pomembno. IKT tehnologijo pa je seveda dobro uporabljati tudi pri pouku v živo. V šoli je veliko moderne opreme, v razredih so elektronske table, računalniki, nekateri imajo celo tablične računalnike ipd. S tem se sicer jaz osebno ne strinjam, kajti zdi se mi, da so otroci v današnjih časih veliko za računalniki in televizijami in se mi zdi ne potrebno, da bi bili še v šoli. Na primer elektronske table imajo tako pozitivne lastnosti kot negativne. Pozitivna je ta, da lahko učitelj na tabli odpre učbenik in vanj vpisuje podatke, učenci pa med tem lažje spremljajo. Po drugi strani pa je to tudi velik minus, saj učenci niso toliko zbrani, nekateri samo prepisujejo in ne razmišljajo kaj prepišejo. Poleg tega je pisanje po elektronski tabli zelo nenatančno, kar pa je skoraj nesprejemljivo glede na to, da je na razredi stopnji opismenjevanje ključnega pomena. Kot bodoča učiteljica bom z učenci IKT tehnologijo uporabljala tam, kjer bo to najbolj nujno.

Refleksija in samovrednotenje

V tem projektu sem se največ novega naučila glede avtorstva, kar se mi zdi tudi zelo pomembno. Nadgradila sem svoje znanje glede ustvarjanja v Inscapu in Audicity. Zdi se mi, da je predmet IKT tehnologije zelo pomemben glede na to koliko jo bomo uporabljali v prihodnosti. Prav se mi zdi, da nam mladim, bodočim učiteljem, delo s tehnologijo ni tuje. Zdi se mi, da ima predmet odlično zastavljene cilje, ki jih s predavanji, seminarji in kliničnimi vajami vedno bolj dosegamo. Največ časa sem posvetila izdelkom kliničnih vaj, ker sem sama sebi postavila višje cilje. Da bi le-te dosegla sem si morala vzeti nekoliko več časa ter veliko volje in truda. Zdi se mi, da sem svoje delo tudi dobro opravila, saj sem vedno upoštevala dane kriterije. Pridobljeno znanje bom uporabljala predvsem pri delanju predstavitev. Seveda bom pa to znanje lahko uporabila tudi pri pripravi gradiva za praktično usposabljanje ali pa v času pripravništva. Brez dvoma pa bom IKT tehnologijo uporabljala v svojem poklicu. Pri pouku mi je bilo najljubše izdelovanje izdelkov za klinične vaje, saj sem med tem zelo uživala in spoznavala nove elemente. Najmanj prijetno pa mi je bilo reševati obvezen MOST, saj se mi zdi, da mi je vzel veliko časa. Po vsem povedanem, se mi zdi, da je projekt zelo dobro nastavljen in da zelo koristi vsem bodočim učiteljem.

Avtorica: Tati

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: infromacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Razredni pouk, 1. letnik

Datum: 10/4/2021

Projektna naloga by Tati is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 56 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost