Kreiram splet

Pozdravljeni!

Sem študentka 1. letnika Pedagoške fakultete v Ljubljani, smer razredni pouk. Sem nasmejana, pozitivna, radovedna, prijazna in družabna oseba. Prosti čas najraje preživim v družbi s prijatelji, poleg tega pa se rada ukvarjam z glasbo, petjem in fotografijo. Od vedno pa tudi uživam pri delu z otroki, kar je bil tudi eden izmed glavnih razlogov, da sem se odločila za ta študij.

Dozdajšnja uporaba IKT tehnologije:

V stiku s tehnologijo sem že od malih nog. Najprej sem se z njo srečala v vrtcu, ko sem jo uporabljala le občasno, za gledanje risank ali poslušanje pravlic in pesmi. Kasneje pa sem se v osnovni in srednji šoli še podrobneje spoznala z njo. V nižjih razredih osnovne šole, sem računalnik uporabljala predvsem za občasno igranje računalniških igric, nato pa sem postopoma začela uporabljati programe kot so Microsoft Word, za pisanje različnih besedil, PowerPoint, za izdelavo prosojnic, in Excel, za izdelavo raznovrstnih tabel in grafikonov. Ker sem zelo radovedna oseba, sem sama odkrivala raznovrstne možnosti, ki mi jih tej programi ponujajo, ob tem pa sem raziskovala tudi vse preostale možnosti, ki mi jih računalnik nudi za moje ustvarjanje. Seveda ne smem pozabiti, da sem zelo zgodaj začela uporabljati tehnologijo tudi za sporazumevanje s prijatelji, družino in učitelji – najprej preko gmail-a, kasneje pa tudi preko drugih socialnih omrežij. V času pandemije, ko se je učni proces preselil na daljavo, mi je dosedaj usvojeno znanje dobro koristilo, poleg tega, pa sem tudi napredovala in se naučila veliko novega. Moram reči, da sem trenutno s svojim znanjem v tej smeri dokaj zadovoljna, vendar se zavedam, da obstaja še mnogo neznank in meni neznanih programov, ki bi jih rada raziskala.

Vir: Pixabay

This work is marked with CC0 1.0

Pomen IKT tehnologije v bodočem poklicu:

IKT je v mojem mnenju zelo pomemben dejavnik v poklicu učitelja. Z njo si učitelj pomaga pri urejanju dokumentacije, vodenju evidenc, pisanju priprav za učne ure, izdelavi učnih listov, ustvarjanju prosojnic in drugega materiala, s katerim bo pospremil svoje poučevanje – kot so na primer slike, filmi, posnetki, Kahoot!, Mentimeter… Poleg tega učitelj tehnologijo uporablja za sporazumevanje s starši, sodelavci in navsezadnje tudi z učenci samimi. Že v današnjem svetu si življenja brez IKT skorajda ne znamo predstavljati in če pogledam skokovit porast v razvoju tehnologije, menim da bo delo z računalniki neizogibno. Kot bodoča učiteljica menim, da moram biti vešča v uporabi računalnikov, saj si tako lahko olajšam poučevanje in tudi učencem naredim pouk zanimivejši. Poleg tega menim, da je nujno potrebno, da kot učitelji učence seznanjamo in poučujmo o tehnologiji in pa tudi o njenih negativnih vplivih, kot so na primer zasvojenost in razne druge bolezni, ki jih povzroča njena neprimerna in dolgotrajna uporaba. V obdobju pandemije, ko je poučevanje v celoti prešlo na daljavo, je uporaba tehnologije ključna, vendar upam, da se bomo v prihodnosti zopet vrnili v šole, kjer bomo imeli stik z učenci v živo, katerega vsi veliko bolj cenimo.

Vir: Pixabay

This work is marked with CC0 1.0

Refleksija in samovrednotenje:

V tem projetku sem ugotovila, da je tehnologija že dolgo del mojega vsakdana, a se v mojem razvoju moj namen uporabe tehnologije spremenil. Poleg tega sem se naučila kje lahko najdem ustrezne slike in kako jih moram označiti, da ne kršim avtorskih pravic, koliko slik in kam naj jih v objavi vstavim ter kako pravilno vstaviti licence o avtorstvu in povezave do drugih spletnih strani. Menim, da sem v objavo vklučila zadostno število slik, da so te primerne in da sem jih tudi pravilno označila. Poleg tega sem v svojo objavo vključila tudi nekaj povezav, ki so se mi zdele primerne. Ob tem pa sem se naučila tudi, kako primerno uporabljati Arnes splet, na njem objavljati prispevke in izbirati primerne oznake ter kategorije za posamezen prispevek. Največ časa sem porabila za zapis besedila in njeovo urejanje, saj sem želela, da bi besedilo ustrezalo navodilom, kar menim, da mi je tudi uspelo izpolniti. Svoja razmišljanja bi, ob večji količini časa, bolj poglobila in izpopolnila. Pridobljeno znanje mi bo zelo koristilo pri izdelavi pripomočkov za učenje, predvsem uporaba iskalnika slik Pixabay, ker so tam vse slike v javni domeni in me zato ni potrebno skrbeti glede avtorskih pravic. S svojim delom sem zadovoljna, prav tako pa tudi s projektom, za katerega menim, da me je naučil veliko novega in zanimivega.

Avtorica: DreamyMelody

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Razredni pouk, 1. letnik

Datum: 11. 4. 2021

1. projektna naloga – Kreiram splet by DreamyMelody is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 51 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost