Kreiram splet

Pozdravljeni!
Sem študentka prvega letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Sem zelo družabna, zato mi v času pandemije ostaja veliko prostega časa, ki ga sicer preživim s prijatelji. Prav tako zelo rada pojem, igram kitaro, berem in veliko časa preživim v naravi. Kljub vsem norim poklicnim željam, ki so me skozi odraščanje spremljale, pa je želja po poučevanju na razredni stopnji bila in ostala najmočnejša.

Z IKT tehnologijo sem se spoznala že v otroštvu, zato je uporaba le te temeljila predvsem na računalniških igrah in YouTube posnetkih. Kasneje sem tehnologijo začela uporabljati za komunikacijo preko družabnih omrežij. Predvsem v gimnaziji pa sem IKT tehnologijo začela uporabljati za šolske obveznosti: pisanje seminarskih nalog, iskanje podatkov, uporabljanje Microsoft aplikacij… Čeprav IKT tehnologijo uporabljam že približno deset let se, presenetljivo, vsak dan o njej naučim nekaj novega.

This work is marked with CC0 1.0

Pomen IKT tehnologije v bodočem poklicu

Informacijsko-komunikacijska tehnologija je vsako leto bolj ključnega pomena, tako na splošno kot v šolskem svetu. Že pri pouku v razredu učitelju znanje uporabe IKT tehnologije močno pride v pomoč, na primer že prikaz videa ali slik, da je učencem snov lažje razumljiva. IKT tehnologija se je za nepogrešljivo najbolj izkazala v času pandemije, kjer se od osnovne šole do univerze učenci učijo na daljavo. IKT tehnologija omogoča, da skoraj vse elemente pouka izvedemo preko elektronskih naprav. Učitelj lahko svojo razlago vnaprej posname, jo preko video klica na raznih aplikacijah (Zoom, MS Teams…) razloži učencem ali pa gradivo naloži na spletno učilnico, ki je trenutno temelj šolskega učnega sistema. Pouk na daljavo lahko izvedemo na tisoč in en način, še vedno pa trdno zagovarjam “stari” pouk, v živo. Na žalost se še vedno veliko ljudi slepi, da brez uporabe IKT tehnologije lažje shajajo, vendar pa je jasno, da je to znanje zdaj potrebno.

Refleksija dela in samovrednotenje

Pri tej projektni nalogi sem se naučila marsičesa. Predvsem kako napisati svojo prvo objavo, kako k objavi dodati oznake, kako v besedilo vključiti sliko in ob njej vstaviti ustrezno licenco…
Največ svojega časa sem posvetila navodilom, saj sem želela v projektno nalogo vključiti vse smernice in točke, ki so jih podajala navodila. Prav tako sem kar nekaj časa posvetila pravopisu in razgibanosti besedila. Menim, da sem večino kriterijev te projektne naloge izpolnila, morda pa bi se lahko v vsebino še bolj poglobila in o njej napisala malce več.
Pridobljeno znanje bom v prihodnosti lahko uporabila pri pisanju obvestil ali kratkih objav.
Pri tej projektni nalogi mi je bila najbolj všeč svoboda pisanja, malo manj pa iskanje primernih slik, saj so ponavadi najboljše slike nedostopne.

Avtorica: MJ

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Razredni pouk, 1. letnik

Datum: 12.4.2021

This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 30 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost