Kreiram splet

Pozdravljeni,

sem študentka prvega letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Za smer razredni pouk sem se odločila, ker je študij zelo raznolik in ponuja vrsto zanimivih dejavnosti, tako s področja družboslovja kot naravoslovja. Poleg tega pa me že od malega veseli poučevanje oziroma predajanje znanja nekomu drugemu, ter seveda delo z otroki. V prostem času se ukvarjam s športom in veliko časa preživim v naravi. Rada imam živali, predvsem pse in mačke.

UPORABA IKT TEHNOLOGIJE DO SEDAJ

IKT tehnologija je nedvomno velik del našega življenja. Sama sem se prvič srečala z IKT v osnovni šoli, in sicer v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju, ko smo pri različnih predmetih pripravljali predstavitve s pomočjo programa Microsoft PowerPoint. IKT tehnologijo smo uporabljali za pridobitev različnih informacij za predstavitve, domače naloge in za iskanje raznih zanimivosti. V šoli smo se srečali tudi z YouTube-om ko smo gledali poučne videoposnetke, ali pa samo za zabavo med odmori. Proti koncu osnovne šole in v srednji šoli smo se seznanili s programom Microsoft Word, s pomočjo katerega smo pisali seminarske naloge. Pri pouku informatike pa smo delali tudi z Microsoft Excel-om. Ko sem začela s študijem na Pedagoški fakulteti, pa sem se prvič srečala z aplikacijami kot so Mentimeter, GoFormative, Kahoot in podobnimi. Uporaba IKT tehnologije se je v času koronavirusa še povečala in si življenja brez te praktično ne moremo predstavljati.

Laptop, Pencil, Office, Developer, Table, Coffee
slika (Pixabay)

This work is marked with CC0 1.0

POMEN IKT TEHNOLOGIJE V BODOČEM POKLICU

IKT tehnologija je v poklicu učitelja zelo pomembna. S pomočjo različnih aplikacij, programov in spletnih strani učitelji ustvarjajo zanimive vsebine, ki motivirajo učence in ohranjajo njihovo pozornost. Poleg tega pa interaktivne dejavnosti med poukom (npr. kviz na Kahoot-u) omogočajo aktivno vključevanje in sodelovanje učencev. Učitelj potrebuje IKT, ne samo za dejavnosti, ki vključujejo učence, temveč tudi za organizacijo in načrtovanje pouka. Pri pripravi na učne ure si pomagajo z raznimi programi, kot sta npr. Microsoft Word in Microsoft Excel. Zelo pomemben je tudi EAsistent, ki vključuje pomembne informacije, ocene, urnike ipd. Učitelj prek eAsistenta starše obvešča o ocenah učencev, govorilnih urah, roditeljskih sestankih itn.

V času šolanja na daljavo so učitelji morali spremeniti načine poučevanja in za izvajanje pouka pričeti uporabljati aplikacije kot je npr. Zoom. Učitelji morajo biti digitalno kompetentni in suvereni pri uporabi tehnologije, saj se raba IKT v izobraževanju naglo povečuje.

Laptop, Apple, Macbook, Computer, Browser, Research
slika (Pixabay)

This work is marked with CC0 1.0

REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE

V tem projektu sem se naučila, kako ustvarjati vsebino in ji dodati ustrezne povezave, iskati slikovno gradivo ter poiskati in uporabiti ustrezne licence. Sicer nisem najboljša pri uporabi IKT tehnologij, a menim, da se ob vsaki novi objavi naučim nekaj novega in tako postajam samozavestnejša. Če bi imela več časa, bi vsebino še bolj poglobljeno napisala, saj je IKT zelo pomemben del mojega bodočega poklica. Največ dela sem posvetila pisanju vsebine, in sicer o pomenu IKT v bodočem poklicu. Zdi se mi pomembno, da kot bodoča učiteljica vem, katero znanje mi bo koristilo, da bom čim bolje opravljala svoje delo. Svoje delo se mi zdi ustrezno opravljeno. Za projekt sem si vzela kar nekaj časa, predvsem zato, da se naučim dodajati prave licence in povezave do spletnih strani ter urejanja celotne vsebine, saj mi bo to v prihodnosti še zelo koristilo. Pridobljeno znanje bom potrebovala v vseh prihodnjih letih študija, pri praktičnem usposabljanju in seveda kasneje v poklicu. Potrebovala ga bom predvsem za ustvarjanje zanimivih in interaktivnih vsebin za učence. Pri projektu mi je bilo najljubše iskanje slikovnega gradiva, najmanj pa mi je bilo všeč pisanje, saj ga je bilo kar precej. Pri projektu ne bi spremenila nič, saj so se mi tema in naloge zdele ustrezne.

Avtorica: m61

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Letnik in študijska smer: 1. letnik, razredni pouk

Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Datum nastanka: 26. 4. 2021

Kreiram splet by m61 is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 29 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost