Kreiram splet- 1. projektna naloga

Pozdravljeni!

Sem študentka 1. letnika Pedagoške fakultete v Ljubljani, smer razredni pouk. Sem pozitivna oseba z veliko energije in predvsem potrpežljivosti, ki je pri mojem bodočem poklicu ne sme manjkati. Rada se ukvarjam s športom, 6 let sem tudi sama trenirala atletiko. Največ izkušenj z mlajšimi otroki sem pridobila s tem, ko sem jih pričela trenirati razne športe, prav tako pa sem bila nekaj časa prostovoljka na zavodu, kjer sem jim nudila učno pomoč. Nasploh sem tudi zelo družabno bitje, saj sem rada v družbi prijateljev. Zelo rada imam tudi živali, še posebej mojega kužka Jacka, ki mi krajša vsakdan.

Jack
Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Dozdajšnja uporaba IKT tehnologije

Z IKT tehnologijo sem v stiku zelo veliko, še predvsem v zadnjem letu. S tovrstno tehnologijo sem se srečala najprej, ko sem s sestro igrala igrice na računalniku. V osnovni šoli so jo pogosto uporabljali učitelji za projekcije PowerPointov, filmov, … V višjih razredih sem tudi sama pričela uporabljati tehnologijo, za potrebe predstavitev sem uporabila PowerPoint, Excel za tabele itd., vendar so bile to bolj osnove, ki sem jih nato tekom gimnazije nadgradila. Prav tako vsakodnevno uporabljam IKT tehnologijo, za komuniciranje s prijatelji (npr. Instagram, Snapchat, Facebook in ostale aplikacije) ter profesorji (npr. Gmail). V zadnjem letu sem zaradi pandemije postala bolj vešča uporabe tehnologije, saj preživim več časa za računalnikom kot prej. Za potrebe predavanj uporabljam Zoom in MS Teamse, prav tako pa sem se naučila uporabe Arnesovih učilnic ter VISa.

Pomen uporabe tehnologije v bodočem poklicu

Uporaba IKT tehnologije je v učiteljskem poklicu neizogibna, predvsem zato, ker je sodobna družba vse bolj informirana. Učitelji na dnevnih bazah uporabljajo e- asistente, Gmail in podobne platforme, zato da so v stalnem stiku s starši učencev, prav tako pa jim to omogoča pregledno zapisovanje ocen. Pomembno se mi zdi, da se učitelj na tem področju stalno izobražuje, saj bo ravno on tisti, ki bo pripravljal karseda zanimive učne vsebine.

Kljub temu, da tehnologija ni pogoj za uspešno učenje, pa ga močno olajša, tako učiteljem kot tudi učencem. Pouk tako postane bolj interaktiven in zabaven, saj lahko za preverjanje pred(znanja) uporabimo Mentimeter, Kahoot, … ter tako vsebino ure otrokom približamo. V učne ure lahko vključimo prikaz videoposnetkov in slik, kar navadno otrokom omogoči, da si snov lažje in bolje zapomnijo.

Menim pa, da je potrebno tudi poučevanje o varni uporabi interneta, saj ima lahko ta veliko pasti, sploh za najmlajše uporabnike. Potrebno je opozarjati katere so te pasti in kako se jim izogniti, se pa zavedam, da se spreminjajo, zato je potrebno naše znanje stalno preverjati in nadgrajevati času primerno.

Refleksija in samovrednotenje

S kreiranjem moje prve projektne naloge, sem se naučila pravilnega vstavljanja slik, dodajanja licenc in oznak. Naučila sem se tudi določanja oznak in urejanja objave. Menim, da sem izbrala primerno sliko in licenco glede na vsebino moje objave, dodala pa sem tudi dve smiselni povezavi, ki popestrita objavo. V sami nalogi, sem sicer največ časa namenila pisanju, všeč pa mi je bilo pridobivanje novega znanja, saj vem, da mi bo v vlogi učiteljice vse to prišlo še zelo prav. Všeč mi je bilo tudi to, da sem se naučila pomena licenc, saj se mi navadno izvor slike ni zde preveč pomemben, enostavno sem vzela sliko iz Googla, ki mi je bila všeč. Kot učitelj moraš biti pozoren na izvor slik in njihovih licenc, sicer lahko sledijo določene sankcije. Pri samem projektu ne bi želela spremeniti ničesar, saj se mi je vse zdelo zelo smiselno, predvsem pa uporabno, naučila pa sem se veliko novega.

(Skupno 20 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost