4. projektna naloga: interaktivna multimedijska predstavitev

Pozdravljeni! Tokrat sem na temo spletnega bontona izdelala interaktivno multimedijsko predstavitev z naslovom: 6 nasvetov za pametno komuniciranje na spletu, v kateri predstavim 6 nasvetov oz. pravil obnašanja, ki se jih je treba držati, ko uporabljamo splet. Namen predstavitve je predvsem osnovnošolske otroke izobraziti o tem, kako se moramo obnašati na spletu, kaj na splet sodi in kaj ne, kaj je prav in kaj ni. Cilj je torej, da se otroci poučijo o šestih najpomembnejših pravilih spletnega bontona ter, da jih bodo znali tudi uporabiti in upoštevati.

Predstavitev sem izdelala s pomočjo programa Microsoft Power Point. Pri pisanju vsebinskega dela pa sem si pomagala s spletno stranjo.

Multimedijske elemente:

  • rastrski fotografiji sem obdelala v programu PhotoScape X,
  • Gif oz. stop motion animacijo sem izdelala v spletnem programu GIFmaker.Me,
  • za zvočne posnetke pa sem uporabila kar snemalnik zvoka na mojem mobilnem telefonu.

Nato sem predstavitev izvozila v obliko video posnetka ter ga objavila na spletnem portalu Arnes video. Potem pa sem v spletišču video posnetku dodala interaktivne naloge s pomočjo orodja h5p.

spletni bonton – predstavitev © 2021 by MetaP is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

  • Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu? V tem projektu sem se naučila precej novega. Prvič sem powerpoint predstavitev izvozila v video posnetek, do zdaj nisem vedela, da je to mogoče. Tudi izdelava interaktivnih nalog je bila zame precej nova, saj sem podobne naloge izdelala le enkrat prej.
  • Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a … Izboljšala bi kvaliteto interaktivnih nalog, predstavitev bi lahko bila zanimivejša, poskrbela bi da se izdelan gif na drugi drsnici začne predvajati po koncu zvočne datoteke, saj je težko zbrano poslušati moj govor ter spremljati premikajočo se animacijo.
  • Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj? Največ časa sem posvetila sami izdelavi powerpoint predstavitve, saj sem najprej morala zapisati bistvene podatke ter pri tem paziti, da upoštevam smernice za izdelavo predstavitve. Potem pa sem morala še posneti zvočne posnetke ter izdelati animacijo, kar mi je vzelo precej časa.
  • Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Projektna naloga mi zdi dobro narejena, pazila sem, da sem zajela vse, kar je zapisano v definiciji naloge. Seveda pa je še prostor za izboljšave.
  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti? Pridobljeno znanje se mi zdi še posebej uporabno pri pouku na daljavo, saj lahko take interaktivne video posnetke posreduješ učencem, da si jih ogledajo in rešijo doma.
  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Najbolj mi je bilo všeč vsebinsko ustvarjanje interaktivnih nalog, malo manj mi je bila všeč izdelava teh interaktivnih nalog, saj se mi zdi, da sem zanje porabila preveč časa.
  • Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši? Projekt se mi zdi precej obsežen, zato bi spremenila ravno njegovo obsežnost, tako da ne bi bilo treba dodati treh lastno izdelanih multimedijskih elementov, ampak npr. samo enega.
  • Avtor: MetaP
  • Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
  • Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
  • Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
  • Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
  • Razredni pouk, 1. letnik
  • Datum: 12. 6. 2021

4. projektna naloga © 2021 by MetaP is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 48 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost