Interaktivna multimedijska predstavitev

Pozdravljeni!

V tokratni projektni nalogi sem se lotila izdelave multimedijske predstavitve z naslovom Spletni bonton-8 nasvetov kako biti spoštljiv tudi na spletu. Namenjena je predvsem osnovnošolcem, ki bi radi na zabaven in poučen način spoznali, da je tudi v virtualnem svetu bonton še kako pomembna vrlina.

Pri izdelavi sem uporabljala naslednje programe: Powerpoint, Audicity, ShotCut, PhotoScape X in H5P.

Izdelave sem se lotila tako, da sem najprej izdelala powerpoint predstavitev s slikovnim gradivom, ki sem jo nato izvozila kot videoposnetek. Nato sem posnela zvočno podlago s programom audacity. Videoposnetek in zvočno podlago sem nato združila in urejala v programu shotcut. Ko sem bila s končnim izdelkom zadovoljna, sem ga naložila na Arnes video in nato s programom H5P dodala še interaktivne naloge.

S svojo predstavitvijo sem želela poudariti kako pomembno je, da se zavedamo nujnosti bontona tako v živo kot tudi na spletu. Prevečkrat se pojavljajo komentarji oseb skritih za anonimnostjo in vse preveč je ljudi, ki v kavarnah gledajo v telefone namesto v oči sogovornika. Predstavitev je tako namenjena predvsem osnovnošolcem, ki se šele podajajo v virtualen svet in iščejo smernice po katerih bi se ravnali. Pomembno je, da se otroke v današnjem času uči tako sodelovanja in življenja v družbi, kot tudi na spletu.

V predstavitvi sem tako strnila 8 kratkih nasvetov s čim bolj enostavnimi ponazoritvami, da si jih otroci čim lažje zapomnijo in prikličejo v spomin v življenjskih situacijah. Cilj moje predstavitve je namreč uporabnost v vsakdanjem življenju. Da bodo otroci prisotni v trenutku s sogovornikom, da bodo kasneje v življenju vestno odpisovali na sporočila in e-pošto ter na ta način izražali vestnost in spoštovanje. Prav tako pa menim, da zgledi vlečejo in da lahko vsak s svojimi dejanji še kako prispeva k temu, da je splet varno okolje kjer se lahko na spoštljiv način učimo in komuniciramo z drugimi.

Spletni bonton © 2021 by Ursy is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

  1. V tem projektu sem še izpopolnila svoje znanje o uporabi orodja H5P s katerim mi je zares zabavno ustvarjati interaktivne naloge. Prav tako sem se naučila izvoziti powerpoint predstavitev v videoposnetek ter jo nato združiti z zvočnim gradivom v programu shotcut.
  2. Če bi imela več časa bi najverjetneje predstavitvi dodala več interaktivnih nalog.
  3. Največ časa sem posvetila izdelavi powerpoint predstavitve, saj sem želela, da je vse ustrezno narejeno saj bi bilo za nazaj težje popravljati. Ko pa sem imela predstavitev narejeno je snemanje zvočnega gradiva ter samo urejanje potekalo dokaj tekoče, saj sem v tem uživala.
  4. Svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanje ocenjujem ustrezno, saj menim, da sem dosledno sledila vsem kriterijem in navodilom.
  5. Svoje znanje znanje bom lahko tekom študija uporabila že pri predstavitvah, saj menim, da je interaktivno gradivo odličen način za ohranjanje pozornosti poslušalca. Prav tako lahko zahtevnost nalog prilagodimo in na ta način upoštevamo starost naslovnikov, ki jim je ta predstavitev namenjena. Kasneje pa bom pridobljeno znanje s pridom izkoristila tudi v razredu, saj so interaktivne naloge zanimive še posebej za učence mlajših razredov, ki jim suhoparno poslušanje predstavlja še nekoliko težav, zato je super, da jih tekom same predstavitve vključimo v potek le te. Na ta način bodo bolj pozorno poslušali in sodelovali, hkrati pa bodo s podanimi rezultati dobili tudi povratne informacije, ki jim lahko predstavljajo še dodatno spodbudo.
  6. Pri tem projektu mi je bilo naljubše ustvarjati s programom H5P, saj smo lahko pri izbiri nalog ter postavljanju vprašanj zares kreativni. Poleg tega mi je všeč pisanje kratkih povratnih informacij, saj se na ta način učimo kako na pozitiven način učenca pohvaliti za opravljeno delo, hkrati pa ga spodbuditi, da še dodatno nadgradi svoje znanje. In to mi bo pri učiteljskem delu prišlo še kako prav. Najmanj ljubo pa mi je bilo najverjetneje iskanje in zbiranje podatkov ter izdelava powerpoint predstavitve, saj mi je to vzelo precej časa.
  7. V definiciji projekta ne bi spreminjala ničesar, saj menim, da smo lahko pokazali lastna zanimanja, ustvarjalnost ter vse kar smo se naučili v celotnem semestru pri predmetu IKT. Menim, da projekt zasnovan tako, da nam predstavlja izziv in preveri naše znanje v celoti, zato sama ne bi ničesar spremenila.

VIRI:

Avtorica: Ursy

Študijska smer in letnik: Razredni pouk, 1. letnik

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec

Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)

Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani

Datum: 25. 6. 2021

Interkativna mulitmedijska predstavitev: Spletni bonton © 2021 by Ursy is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 36 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost