Interaktivna multimedijska predstavitev

Predstavitev je zaradi svoje enostavne vsebine in izbire grafičnega materiala namenjena otrokom 2. triletja osnovne šole, predvsem tistim, ki se prvič srečujejo z uporabo spletnih storitev. Ponuja jim vpoled v osnove varnega obnašanja na spletu. Cilj je, da ozavestijo pomen previdnosti, zasebnosti in spoštovanja želj oseb, ki jih želijo objavljati na socialna omrežja. Poleg tega se spoznajo s pravilno izbiro gesel, na koncu pa izvejo še nekaj o varnem spletnem nakupovanju. Pri tem želim vse opozoriti na ustrezno izbiro ponudnikov in varnim načinom plačevanja. Pri vseh treh stvareh pa je najpomembnejša zasebnost podatkov in informacije o tem, komu vse so na voljo osebni podatki uporabnikov.

This work by Leeva is licensed under CC BY-SA 4.0

Music by WinkingFoxMusic from Pixabay

This work is marked with CC0 1.0

Postopek izdelave

Pred pričetkom izdelave celotne interaktivne multimedijske predstavitve sem premislila o vsebini, si jo napisala v program Microsoft Word. Nato sem po tej predlogi v Microsoft PowerPoint zapisala ključne besede in vsebino členila na poglavja. V tem programu sem nato izbrala temo ozadja in ji prilagodila slog pisave, ustrezno razporedila slikovno, video in gif gradivo.

V predstavitev sem vključila več multimedijskih elementov. To so v mojem primeru bile slike, videoposnetek in gif, ki sem ga izdelala v programu GIFMaker.me. Vsem elementom sem dodala ustrezne licence. Poleg teh sem v predstavitev vključila še lastno infografiko , ki predstavlja varno nakupovanje.

Po končanem urejanju drsnic, sem se lotila snemanju zvoka v PowerPointovi predstavitvi. Vse skupaj sem nato izvozila kot mp4 datoteko.

Omenjeno datoteko sem uvozila v program Shotcut, nato iz omrežja Pixabay dodala zvočno podlago, oboje skupaj ustrezno združila, uredila prehode in razmerje med zvokom ter datoteko izvozila v formatu mp4.

Nastali video sem naložila v Arnes Video, iz koder sem ga nato ustrezno prenesla v spletišče Razredniikt. Tu sem s pomočjo H5P izdelala interaktivni video s tremi različnimi nalogami, kjer gledalec ponovi podano razlago in za svoje znanje dobi povratno informacijo.

Video brez nalog je dostopen na tej povezavi.

V tem projektu sem obnovila vso usvojeno znanje tega semestra. Obnovila sem ustrezno ustvarjanje predstavitve, izdelavo in obdelavo videov, zajem fotografij, vključitev zvočne datoteke v predstavitev in izdelavo interaktivnega posnetka.

Kot pri vseh nalogah, je še vedno prostor za izboljšanje, a glede na moje znanje in razpoložljivi čas, menim, da sem delo ustrezno opravila.

Celotni izdelavi te naloge sem posvetila zelo veliko časa. Potrebno je bilo ponoviti, kako se ustvarja v različnih programih, imeti dobre ideje, zanimive predloge in estetski čut. Vse to je bilo treba združiti v celoto, ki je odraz vsega truda.

Ravno ta naloga je izmed vseh najbolj okrepila znanje na področju vseh predavanih vsebin, zato bom to še naprej s pridom uporabljala pri svojem študiju in kasneje delu. To je odlična izbira pri delu na daljavo, kot je potekalo zdaj, v času koronavirusa. S takšno predstavitvijo zajameš vse komponente učne ure in snov res dobro približaš učencem; in tudi izven šole ostalim.

Resnično sem zadovoljna s svojim izdelkom, saj sem pri ustvarjanju naletela na mnoge zaplete, ob gledanju končnega rezultata pa sem spoznala, da sem se ravno ob nekaterih preprekah največ naučila in z znanjem najbolj napredovala.

Pri projektni nalogi ne bi spremenila ničesar, saj se zaradi vseh kriterjev resnično natančno poglobimo v izdelavo takšnega videoposnetka.

Avtor: Leeva, 1. letnik Pedagoške fakultete v Ljubljani, Oddelek za razredni pouk, IKT v izobraževanju

Mentorici: as. mag. Alenka Žerovnik in dr. Irena Nančovska Šerbec

Junij 2021

Interaktivna multimedijska predstavitev by Leeva is licensed under CC BY-SA 4.0

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 17 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Dostopnost