Kreiram splet

Pozdravljeni!

Sem študentka 1. letnika Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani. Ko sem bila majhna, si nikoli nisem predstavljala, da bom želela postati učiteljica. Pred enim letom in pol pa sem dobila priložnost, da se udeležim pouka v 5. razredu. Z učenci sem se pogovarjala in jim pomagala. Neverjetno, kakšno energijo so mi dali otroci in kako zelo v užitek mi je bilo sodelovati z njimi. Takrat sem se odločila, da želim tudi jaz poučevati.

MOJA DOSEDANJA UPORABA IKT TEHNOLOGIJE

Spomnim se, da sem prvič prišla v stik z računalnikom, ko sem bila v 2. razredu. Sprva sem na njem igrala le igrice, kasneje pa sem ga vse več potrebovala za delo v šoli. Učitelji so nas spodbujali, da smo na internetu iskali koristne informacije za pripravo predstavitev, izdelovali powerpointe in seminarske naloge, pri tem pa uporabljali Word ter Excel. Uporaba tehnologije se je še povečala v gimnaziji, kjer smo imeli zelo veliko predstavitev in seminarskih nalog, in moje znanje o uporabi tehnologije se je še poglobilo. Z vstopom na fakulteto pa smo bili vsi postavljeni pred velik izziv, saj je šolanje potekalo na daljavo. Sprva je bilo težko, vendar smo se kmalu naučili uporabe Zoom-a, MS Teams-a in mnogih drugih aplikacij, ki jih prej nisem poznala. Poleg tega sem se pri predmetu IKT v izobraževanju naučila montiranja videov, obdelave slik in zvočnih posnetkov, objave vsebin in še mnoge druge stvari.

This work by Steven Weirather is marked with CC0 1.0

UPORABA IKT TEHNOLOGIJE V MOJEM BODOČEM POKLICU

Veliko otrok pride v stik s telefonom in računalnikom že kmalu po rojstvu, ko jim starši preko YouTube-a prikazujejo razne posnetke, pesmice in risanke. Do svojega 6. leta starosti skorajda že obvladajo uporabo mobilnega telefona. Ravno zato morajo biti na tem področju učitelji še toliko bolj podkovani. Učitelji lahko uporabljajo IKT tehnologijo v razne namene – za ponazoritev določenih učnih snovi s slikami in videi, izdelavo nalog in kvizov, učencem prikažejo kako se poišče informacije, če nečesa ne vemo, prav tako pa je pomembno, zato da učence naučijo kritičnega vrednotenja informacij. Skratka, tehnologija omogoča, da je pouk bolj zanimiv in učinkovit.

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

V tem projektu sem obnovila moje znanje o objavljanju vsebin, dodajanju slikovnega gradiva in licenc. Zdi se mi, da so to področja, ki jih mora učitelj dobro obvladati, saj jih potrebuje tudi kasneje pri svojem poklicu.

Pri objavi ne bi spreminjala ničesar, ker se mi zdi, da sem ji posvetila dovolj časa.

Največ časa sem posvetila sestavljanju besedila, dodajanju licenc in povezav. Dodajanje licenc in povezav še nisem popolnoma usvojila, zato sem imela s tem največ dela.

Menim, da moja naloga Kreiram splet ustreza kriterijem ocenjevanja, saj sem jih večkrat prebrala in jim skušala čim bolj slediti.

Znanje, ki sem ga pridobila pri predmetu IKT v izobraževanju, se mi zdi zelo uporabno. Ne samo za potrebe v procesu študija in bodočem poklicu, ampak tudi v zasebnem življenju. Ko sem bila majhna, nisem ravno veliko časa preživljala na računalniku, zato nisem ravno tehnični tip. Prav zato pa sem še bolj vesela za vse, kar sem se naučila pri tem predmetu. Za učence v šoli bom snemala videe za ponazoritev naučenega ter jim sestavljala kvize in (interaktivne) naloge za utrjevanje znanja. Prav tako je potrebno poznavanje tehnologije za sestavljanje priprav na pouk in komuniciranje s starši. Ne smemo pa pozabiti niti na e-redovalnice, ki so jih uvedli že po večini šol. Skratka, učitelj mora res imeti ogromno znanja s področja tehnologije, če želi uspešno opravljati svoje delo.

Pri projektu mi je bilo najljubše sestavljanje besedila in iskanje slik. Najmanj ljubo mi je dodajanje licenc in povezav, saj tega še nisem popolnoma usvojila. Vendar je to stvar, ki je nujno potrebna in jo mora znati vsak učitelj.

Projekta ne bi spremenila, saj se mi zdi v redu. Med delom sem ponovila nekatere stvari, ki smo se jih naučili tekom leta, in na ta način utrdila znanje.

Avtor: Vrtnica

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Oddelek za razredni pouk, 1. letnik

Datum: 7. 8. 2021

This work by Vrtnica is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

VIRI

https://razredniikt.splet.arnes.si/

https://pixabay.com/

https://chooser-beta.creativecommons.org/

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 24 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost