Multimedijska predstavitev – Spletni bonton

Multimedijska predstavitev je nastala v okviru teme spletni bonton. V njej izvemo, kaj je spletni bonton, katera so osnovna pravila (načela) obnašanja na spletu in spoznamo tudi primere slabega ravnanja, ki se jim je potrebno izogniti. Multimedijska predstavitev je namenjena učiteljem, ki želijo svoje učence ozaveščati o spletnem bontonu in učencem, ki se s spletom šele srečujejo, ali pa so v stiski in ne vedo kako ravnati. Nenazadnje lahko koristi tudi starejšim otrokom in odraslim, ki na katero pravilo spletnega bontona kdaj pozabijo, ali pa preprosti ne vedo, kako ravnati, ko se srečajo s konflikti in z nadlegovanjem. Cilj predstavitve je na preprost in zanimiv način predstaviti spletni bonton in nuditi informacije o pravilnem ravnanju pri nadlegovanju, ustrahovanju, verižnih pismih in drugih neprijetnostih na spletu.

Spletni bonton by Sasika is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Pri izdelavi predstavitve sem uporabljala Power Point, program Audacity (za zvočne posnetke), GIF MAKER.me (za izdelavo animacije) in razredniikt (za dodajanje interaktivnih nalog). V predstavitev sem vključila lastne slike in slike, pridobljene s strani Pixabay. Vire, iz katerih sem črpala snov za vsebino, sem našla na spletu: spletišča Safe.si, Verywell mind in The Cybersmile Foundation.

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

Ta projekt sem delala tretjega po vrsti izmed projektnih nalog. Preden sem se lotila izdelave, sem pogledala nasvete za izdelavo multimedijske predstavitve (v spletni učilnici) in si naredila zapiske. Tekom predstavitve sem ponovila delo v Power Pointu, se spomnila, kako izdelati zvočne posnetke in GIF animacijo in se naučila ppt izvoziti v videoposnetek. V tem spletišču sem ponovila tudi, kako dodajati interaktivne naloge in z vdelavo umestiti predstavitev v objavo.

S svojo predstavitvijo sem zadovoljna in ne bi ničesar dodala/spremenila. Na začetku nisem povsem vedela, kako dolga mora biti in koliko vsebine mora obsegati in sem se s težavo lotila vsebine, saj sem se preveč ukvarjala s samim izgledom izročkov in imela občutek, da mora biti predstavitev zelo dolga. Temu sem posvetila največ časa. Na kratko povedano, sem zelo komplicirala. Nato sem pogledala sem par nalog svojih kolegov in ugotovila, da si moram stvari poenostaviti in manj komplicirati. Po tem je izdelava ”stekla” in mi je bilo lažje.

Projekt mi je bil v celoti všeč, predvsem to, da sem v predstavitev vključila svoje izdelke – slike, zvočne posnetke in animacijo, kar je naredilo projekt res moj. Zelo sem zadovoljna s končnim izdelkom, ker je kvaliteten in da ga bom lahko v prihodnosti uporabila pri svojem delu. Ocenjujem, da sem dosegla večino kriterijev, saj sem se držala smernic za izdelavo predstavitve, poskrbela za pestrost in strokovnost vsebine, vključila 3 različne lastno izdelane multimedijske elemente, redno navajala licence itd.

Svojo predstavitev bom uporabila pri svojem delu, uporabila pa bom tudi vso znanje, ki sem ga pridobila tekom projekta. Dandanes se uveljavljajo nove oblike poučevanja in ena oblika je tudi samostojno učenje/pridobivanje znanja, kjer učenci pridobivajo znanje s pomočjo interaktivnih nalog, ki jih pripravi učitelj. Multimedijska predstavitev z dodanimi interaktivnimi nalogami, se mi zdi odličen način, kako bi se otroci samostojno učili in pridobili nekatere kompetence, zato bom to znanje uporabila pri pripravi gradiv za svoje učence. Tudi tekom študija se pogosto srečujemo tudi z izdelavo predstavitev pri seminarskih nalogah, tako da bom to znanje uporabila tudi pri tem.

Projekt se mi zdi odličen in v sami definiciji ne bi spreminjala ničesar 🙂

Avtorica: Sasika

Mentorici: mag. Alenka Žirovnik, dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Razredni pouk, 1. letnik

Datum: 17. 8. 2021

Multimedijska predstavitev – Spletni bonton by Sasika is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

(Skupno 25 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost