INTERAKTIVNA MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV

Refleksija dela in samovrednotenje

Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu? Naučila sem se izdelati interaktivno multimedijsko predstavitev. Čeprav sem že kar dolgo seznanjena s predstavitvami v PowerPointu, se nikoli nisem poglobila v to, kako morajo te predstavitve izgledati. Sedaj vem, da ne smemo pretiravati z animacijami. Vem kako pomembna je postavitev, pa upoštevanje barv in pisave. Naučila sem se posneti zvočno datoteko in iz nje odstraniti šum. Spoznala sem se s programom Shotcut, kjer sedaj videu znam dodati zvočno stezo. Na koncu sem se naučila videu dodati še interaktivno komponento. Spoznala sem, kako premišljena mora biti izbira nalog in podajanje povratne informacije.

Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a … Video posnetek bi bil daljši. Morda bi dodala še video, ki bi ga posnela s telefonom.

Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj? Največ časa sem posvetila drsnicam, saj zelo menim, da se je iz “lepe” predstavitve lažje učiti.

Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Menim, da se uspešno sledila kriterijem.

Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti? Menim, da je vse pridobljeno znanje izjemo uporabno. Mi smo na razredni stopnji uporabljali le zelene table, sedaj pa učitelji že uporabljajo prosojnice, na katerih so PowerPoint predstavitve. Želim, da so predstavitve, ki jih bom predstavila za učence kvalitetne. Poleg tega bom za učence lahko sestavila interaktivni video, ki ga bodo pogledali/ rešili za domačo nalogo.

Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Všeč mi je bili oblikovanje interaktivnih nalog. Ni mi bilo prijetno, ko sem se snemala, ko sem govorila.

Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši? Dobro zastavljen projekt.

  • Avtorica: Hiša
  • Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
  • Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
  • Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
  • Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
  • Razredni pouk, 1. letnik
  • Datum: 18. 8. 2021
(Skupno 18 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost