Interaktivno gradivo

Tudi za zadnjo nalogo sem se odločila, da naredim interaktivno gradivo na temo varnost na spletu. Vse informacije, potrebne za izdelavo gradiva, sem dobila na spletni strani safe.si, ki je zelo uporabna tako za učence kot tudi njihove starše in učitelje. Trudila sem se, da v vsa gradiva vključim tudi slike, ki samo vsebino podkrepijo in obogatijo, hkrati pa ohranjajo pozornost učencev. Večina slik imaj licenco CC 0 in sem jih vzela iz spletne strani Pixabay, nekaj pa sem ustvarila tudi sama v programu Inkscape. Slike postopka sem uredila v programu PhotoScape X. Licence za svoje delo sem izdelala s pomočjo  CC creative commons licence chooser.

SPOMIN

To interaktivno gradivo je namenjeno predvsem učencem 3. razreda, saj vsebuje tudi besede in nekoliko spretnosti z računalnikom. Namen naloge je, da učenci ponovijo osvojeno znanje, s tem, da povežejo sliko na eni kartici z besedilom na drugi kartici. Nalogo sem izdelala v H5P programu.

This work by Kueščn is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

  1. KORAK: Da sem lahko pričela z izdelavo te interaktivne naloge, sem se morala najprej prijaviti v Arnes splet, kjer sem kliknila na gumb “Moja spletišča” in izbrala zavihek “razredniIKT”. V naslednjem koraku sem se pomaknila na “Nadzorno ploščo”, kjer je v stolpcu na levi strani ekrana gumb “H5P Content”.

This work by Kueščn is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

2. KORAK: V naslednjem koraku sem kliknila na gumb “Add new” in v iskalno okno vpisala “memory game”. Iskalnik je našel 2 ustrezni orodji za ustvarjanje in izbrala sem prvo, saj je bila točno to, kar sem potrebovala.

This work by Kueščn is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

3. KORAK: V tem koraku sem izbrala obliko svojega spomina. Izbrala sem osnovno, saj sem si želela, da bi igra potekala tako, kot so jo otroci navajeni igrati “v živo”, s karticami.

This work by Kueščn is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

4. KORAK: V četrtem koraku sem s klikom na gumb “Metadata” uredila nekatere podatke o interaktivnem gradivu. Dodala sem mu naslov in pa ustrezno licenco in ime avtorja.

This work by Kueščn is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

5. KORAK: V tem koraku sem pričela z ustvarjanjem samih kartic za spomin. Vsak par sem najprej poimenovala, nato pa vstavila sliko, na kateri je narisana stvar, ki je na drugi sliki napisana z besedo. Na koncu pa sem še na dnu strani dopisala opis rešitve, da lahko učenci ponovijo, v kakšni povezavi je slika (in z njo povezano besedilo) z varnostjo na spletu.

This work by Kueščn is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

6. KORAK: Ko sem izdelala prvi par kartic sem kliknila gumb “Add kartica”, da sem lahko ustvarila naslednji par kartic. Ta korak sem ponavljala, dokler nisem dosegla želenega števila kartic.

This work by Kueščn is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

7. KORAK: Za konec sem se še nekoliko poigrala z vizualizacijo samega gradiva. Karticam sem namreč spremenila bravo vprašaja in cele hrbtne strani.

This work by Kueščn is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

8. KORAK: Čisto zadnji korak ustvarjanja tega interaktivnega gradiva pa je bilo dodajanje “tag-a” in pa klik na gumb “Create”. S tem korakom se mi je prikazala “Shortcode”, ki sem jo vdelala v to objavo.

This work by Kueščn is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 48 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost