Interaktivno gradivo

  • REFLEKSIJA

V sklopu tega projekta sem se naučila marsikaj novega, predvsem pa zelo uporabnega, sploh za svoj bodoči poklic. Prvič sem ustvarjala internetni spomin in pa mrežo besed, kar mi je bilo pravzaprav zelo zabavno in poučno. Če bi imela več časa bi se najverjetneje nekoliko bolj poglobila in gradiva naredila bolj obsežna in nekoliko bolj zahtevna, vendar se mi zdi, da je bil cilj tega projekta to, da se predvsem spoznam s temi orodji in se naučim rokovati z njimi. Najverjetneje sem največ časa posvetila opisovanju postopka, saj sem želela biti prepričana, da sem vse zajela in bi nekdo, ki bi šel po mojih navodilih, znal narediti svoje gradivo. Poleg tega mi je veliko časa vzelo tudi urejanje fotografij, ki so del postopka. Menim, da sem, glede na kriterij ocenjevanja, svoje delo opravila precej dobro. Vsebina gradiv se mi zdi primerna in ena izmed prednosti je ta, da sem vsako gradivo naredila za drugo skupino otrok kar pomeni, da sem tudi samo težavnost nalog v gradivih spreminjala in prilagajala. Vključila sem tudi veliko slikovnega materiala, kar je precejšna dodana vrednost. Tudi vire in licence sem se trudila zapisovati kar se da dosledno. Pridobljeno znanje bom lahko uporabila v razredu, tako pri jemanju nove snovi, kot tudi ponavljanju, utrjevanju in preverjanju že predelane snovi. Pridobljene kompetence mi bodo prišle prav tudi že v študentskih letih med prakso, ki jo bom izvajala v razredih in pa predstavitvah za svoje sošolce. Pri projektu mi je bilo zelo všeč, da smo imeli veliko predlogov spletnih strani, kjer smo lahko ustvarjali interaktivna gradiva, del, ki pa mi ni bil preveč ljub, pa je postopek oziroma izdelava postopka. Poleg tega mi je kar nekaj preganjavic delalo vdelovanje kviza in pa besedne mreže, saj mi med samim ustvarjanjem objave pokaže pravilno, ko pa celoten prispevek objavim, prilog ni več, zato za vsak slučaj prilagam tudi posnetek zaslona.

This work by Kueščn is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

This work by Kueščn is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Kar se pa definicije projekta tiče menim, da ni potrebno nič spreminjati, saj je sam projekt dobro zastavljen in je vanj treba vložiti nekoliko več časa in potrpljenja kot v nekatere druge projekte v sklopu te projektne naloge.

  • Avtor: Kueščn
  • Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
  • Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
  • Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
  • Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
  • Razredni pouk, 1. letnik
  • Datum: 18. 8. 2021

(Skupno 51 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost