Tudi jaz kreiram splet

Pozdravljeni, sem študentka razrednega pouka na Pedagoški fakulteti in to je moja druga spletna objava.

IKT tehnologija v mojem življenju

Že od nekdaj se rada ukvarjam z računalniki in raziskovanjem teh, moji prvi spomini sežejo še v vrtec, ko sem skupaj s starejšimi sorodniki igrala igrice, kasneje sem si s pomočjo spleta na svoj MP3 naložila glasbo.V višjih razredih osnovne šole, so nas že krepko spodbujali, da raziskujemo kako pridobiti informacije, ki jih potrebujemo s pomočjo Googla, tudi uporaba Microsoft Office pisarniških programov je bila zelo pogosta, še posebaj pri govornih nastopih. Prvi leti srednje šole sem računalnik porabljala zgolj ob večerih, za gledanje filmov in serij ali za poslušanje glasbe, informacije, ki sem jih potrebovala za šolo, pa sem poiskala s pomočjo pametnega telefona. Zadnji dve leti srednje šole pa sem računalnik uporabljala vsak dan, od jutra do večera. Teamsi, Zoom, ArnesAII in Google so bili moji najboljši prijatelji. Tudi sedaj na fakulteti, ogromen del dneva presedim za prenosnim računalnikom in na spletu. Seveda, pa ne smem pozabiti na svoj telefon na katerem preživim kar precej časa, preko telefon predvsem uporabljam spletne trgovine, e-zdravstvo in zadnje čase tudi e-vlado.

MuSetUp by VK is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

IKT tehnologija v mojem bodočem poklicu

Živimo v času, ko se otroci že zelo zgodaj srečajo s tehnologijo, na primer, ko jim mama na telefon nastavi posnetek iz YouTuba. V osnovno šolo pridejo že zelo vešči uporabe spleta, telefonov in računalnikov. Menim, da je zato zelo pomembno, da učitelji razrednega pouka obvladajo IKT tehnologijo bolj, kot otroci in mladostniki, saj samo tako lahko zagotovijo, da otroke zaščitijo pred nevarnostmi, ki nanje prežijo ob enem pa, da jih naučijo iskanja zanesljivih virov ter kritičnosti. Učitelj mora biti pripravljen se izobraževati na področjih IKT tehnologije, saj te zelo hitro napredujejo. Še vedno se mi pa zdi, da se v razredu z IKT tehnologijo ne bi smelo pretiravati in da mora učitelj spodbujati iskanje informacij v knjigah.

refleksija dela in samovrednotenje

To individualno delo mi je bilo zelo všeč, naučila sem se, kako se v splet prijaviti z digitalno identiteto in kako ustvariti prispevek ter vanj dodati slikovno gradivo. Več časa bi sicer posvetila samemu besedilu in argumentiranju. Največ časa, sem posvetila iskanju slike ter urejanju licence. Menim, da sem se pri delu dobro odrezala še posebaj, ker česa takega še nisem počela. Tekom študija bom pridobljeno znanje uporabila za še bolj inovativno udejstvovanje v spletu in opravljanju študijskih obveznosti. Najljubše mi je bilo pisati o uporabi IKT tehnologije v mojem življenju do sedaj, saj sem se zares poglobila v spomine in si v glavi ustvarila časovnico mojih srečanj z IKT tehnologijo. Celoten postopek ustvarjanja prispevka mi je bil zelo všeč prav tako pa sem bila zanj tudi zelo motivirana, saj so bila navodila za izdelavo zelo jasna in sistematična.

AVTOR: Vanča

MENTOR: mag. Alenka Žerovnik

NOSILEC PREDMETA: dr. Irena Nančovska Šerbec

ŠTUDIJSKA SMER: Oddelek za razredni pouk

PREDMET: Informacijska in komunikacijska tehnologija

LETNIK ŠTUDIJA: 2021/22

DATUM: 29. 5. 2022

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 13 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost