Kreiram splet

Sem Katarina Jenko, 19 letna punca iz okolice Cerkelj na Gorenjskem. Prihajam iz precej velike kmetije, ki mi vzame skoraj ves prosti čas, ki mi ga pusti prvo leto študija Razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Poleg študija in dela doma občasno, še posebej za vikende strežem v bližnjem lokalu, rada pa tudi tečem, hodim v hribe ali pa se s prijatelji odpravim na žur. Da je študij razrednega pouka nadaljevanje moje profesionalne poti, mi je jasno že od kar vem zase, zato odločitev za študij ni bila težka. Zelo rada se ukvarjam z otroki, bodi si kot starejša sestra, teta 5ih nečakov ali kot animatorka na različnih (poletnih) taborih. V delu zelo uživam in prepričana sem, da po končanem študiju ne bo nič drugače.

S Thorom na Svetem Jakobu by Katka is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

UPORABA IKT TEHNOLOGIJE

Na IKT tehnologijo se zelo zanašam že velik del mojega življenja, drastično se je moja uporaba le-te poveča ob uvedbi dela na daljavo. Največ časa seveda preživim na mobilnem telefonu, ki ga bolj kot ne uporabljam za zabavo in pogovore s prijatelji. Za faks veliko uporabljam tablični računalnik, saj mi omogoča hitrejše in lažje delanje zapiskov, brez nepotrebnega kopiranja vseh gradiv na papir. kljub njeni uporabnosti pa se pri šolskem delu še vedno v priori zanašam na moj računalnik, katerega funkcije sem skozi zadnja 3 leta kar dobro osvojila. kljub vsemu pa je bilo večino vsebin tega predmeta letos zame novost. Izvedela sem veliko novih informacij ter srečala mnogo izzivov na področju IKT-ja, vendar sem mnenja da mi bo premagovanje teh izzivov med reševanjem različnih zadanih nalog dalo veliko znanja, ki ga bom lahko kot bodoča učiteljica uporabila pri svojem delu.

POMEN IKT TEHNOLOGIJE V ŠOLSTVU

V zadnjih nekaj letih je IKT tehnologija naredila ogromne preskoke in močno povečala svoj vpliv na vsa področja našega življenja. Šolstvo pri tem ni nobena izjema. V zadnjem času, ko smo bili zaradi situacije prisiljeni velik del našega življenja preseliti na splet, je veliko učiteljev, učencev in staršev spoznalo mnogo pozitivnih in negativnih strani IKT tehnologije. Ta tehnologija je za sam proces šolanja lahko zelo koristna, saj z njo lahko učno uro popestrimo, privlačimo pozornost učencev, ter jim zadamo različne interaktivne (domače naloge), ki jih bodo opravljali z zanimanjem. Hkrati pa je naloga učitelja, da učence seznami z negativnimi platmi in nevarnostmi IKT tehnologije.

Pri uporabi pa moramo biti tudi na mnoge učence iz socialno šibkejših družin, ki morda nimajo potrebne tehnologije ali izkušenj z njo, da bi lahko opravljali vse zadane naloge ali sledili interaktivnemu pouku tako kot ostali. previdni pa moramo biti tudi glede količine IKT tehnologije, ki jo vpeljemo v naš učni načrt, saj so otroci z njo že tako ali tako obdani vsak dan.

REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE

Iskreno povedano, sem se projektnim nalogam za predmet IKT dolgo časa izogibala, saj se mi je zdelo, da so zame prevelik zalogaj. Ko sem si vzela čas, in se v nalogo malce poglobila ter o sami temi razmislila, sem ugotovila, da je sama naloga zelo koristna, saj ti da misliti o tvojem odnosu s tehnologijo ter o načinih uporabe, ki jih bom kot učiteljica prakticirala. S samo nalogo tehničnih težav nisem imela, pa mi je kljub vsemu vzela veliko časa, večina tega je bila namenjena razmišljanju o sami temi.

Avtorica: Katarina Jenko

Mentorica: asist. dr. Alenka Žerovnik

Razredni pouk, 1. letnik, IKT

Pedagoška fakulteta Univerza v Ljubljani

Datum: 25. 5. 2022

Projektna naloga Kreiram splet © 2022 by Katka is licensed under CC BY-NC 4.0

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 9 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost