KREIRAM SPLET

Sem Klara, študentka 1. letnika razrednega pouka.

Do sedaj sem IKT tehnologijo uporabljala za popestritev predstavitev in opravljanje drugih izobraževalnih oz. študijskih obveznosti doma in v šoli, uporabljala sem jih že od osnovne šole, v srednji šoli in tudi na fakulteti. Namen uporabe IKT tehnologije je bil: naučiti se uporabljati določene aplikacije in programe za izdelavo predstavitev, komuniciranje z učitelji, profesorji in sovrstniki, kritično uporabljati spletna gradiva in presojati verodostojnost informacij … V osnovni šoli smo imeli interaktivne table, vendar so jih uporabljali samo nekateri učitelji, spet drugi tega niso želeli ali pa niso znali. Interaktivno tablo smo veliko časa uporabljali samo pri matematiki (pisala in druge interaktivne dodatke k tabli smo lahko uporabljali tudi učenci), občasno pa pri nekaterih drugih predmetih (pri teh predmetih so tablo večinoma uporabljali učitelji). Pri pouku tehnike smo uporabljali računalnike v računalniški učilnici, ti so služili še za reševanje šolskih anket in občasno iskanje informacij za predstavitve pri naravoslovnih predmetih ali reševanje preverjanj znanja. Srednja šola je imela v programu poučevanja tudi obvezno slepo desetprstno tipkanje in od takrat je postala uporaba računalnika veliko lažja. Podrobneje smo se spoznali z uporabo spletne učilnice ter nekaterih programov znotraj zbirke Microsoft Office (Word, Excel in PowerPoint). Pridobili smo tudi svoje digitalne identitete, uporabljali aplikacije za učenje jezikov in druge spletne kvize. Ko se je šolanje prestavilo na daljavo, smo spoznali še Zoom (aplikacijo za spletne klice). V času študija na Pedagoški fakulteti smo najprej dobili uradno identiteto, e-mail naslov, gesla za vpis v spletno učilnico in povezave na druge platforme (Teams, Zoom in druge). Pri predmetu informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju smo se naučili največ do sedaj, saj je bil polletni učni načrt usmerjen v podajanje čim širšega spektra znanja na tem področju. Spoznali smo orodja za učinkovito podajanje informacij in novega znanja učencem v osnovnih šolah v prihodnje na naši poklicni poti.

Ko se ozrem na prihodnja leta, ko bom učiteljica razrednega pouka, vidim tudi IKT kot nepogrešljiv del poučevanja in komunikacije s starši, kolegi učitelji in efektiven način pridobivanja novih znanj za napredovanje na poklicni poti. Ker se v nekatere šole IKT šele uvaja, se zavedam, da nekatere šole potrebujejo mlade učitelje s svežim znanjem o novostih na tem področju. Poleg tega sem že v času pedagoške prakse opazovala, kako je informacijsko-komunikacijska tehnologija lahko priročen pripomoček v učiteljskem vsakdanu.

students and technology by cherylt23 is licensed under Attribution-NoDerivatives 4.0 International

V tem projektu sem se naučila, kako kreirati licenco, kakšno vlogo ima IKT v življenju posameznika in kako pomembno je, da upoštevamo avtorstvo oz. avtorske pravice. Če bi imela več časa, bi še dodala kakšno sliko, morda bi se še več ukvarjala z samim izgledom objave. Največ časa sem posvetila vstavljanju licence, saj tega prej nisem znala. Mislim, da sem delo dobro opravila, saj objava vsebuje vse, kar mora. Znanje bom lahko uporabila v razredu, pri delanju predstavitev za učence in kolege. Najljubša stvar pri projektu mi je bila, ko smo morali razmisliti o vlogi IKT do sedaj in v prihodnosti, manj mi je bilo všeč kreiranje licence. Projekt mi je bil všeč, takšen kot je, zato ne bi ničesar spreminjala.

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, Razredni pouk, 1. letnik

mentorica: asist. dr. Alenka Žerovnik

predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Kreiram splet by klara 😀 is licensed under Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 24 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Dostopnost