INTERAKTIVNO GRADIVO

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE: 

V tem projektu sem spoznala več orodij, ki jih omogoča h5p, prav tako pa sem se naučila izdelovati več interaktivnih nalog. Če bi imela več časa, bi naloge lahko naredila še malo bolj zahtevne, sicer pa sem z izdelanim precej zadovoljna. 

Največ časa sem posvetila ustvarjanju kviza na Google forms, saj sem morala dobro premisliti kakšna vprašanja bi lahko zastavila in kakšen tip odgovorov bi bil zanje najbolj primeren. Prav tako sem kar nekaj časa namenila tudi opisovanju postopka izdelave, saj nisem bila prepričana kako natančno naj postopek opišem. 

Svoje delo bi ocenila zelo dobro, saj z njim nisem hitela in sem ga skušala narediti čim bolj kvalitetnega in zabavnega. Prav tako sem vključila potrebne vire in literaturo ter licence. Svoje novo znanje bom lahko uporabila pri nadaljnjem študiju, pri praksi ter kasneje pri delu v osnovni šoli. Ko sem poskusno reševala svoje naloge, sem zopet ugotovila kako zabavni so lahko nekateri tipi nalog in se mi zdi, da bi bila uporaba le-teh zelo uspešna in poučna tudi pri pouku. Takšne interaktivne naloge bi bile lahko zelo dobre kot uvod v neko temo, saj bi tako učitelj kot učenci dobili povratno informacijo o znanju, ki ga učenci že znajo. 

Pri projektu mi je bilo najljubše ustvarjanje interaktivnih nalog, saj sem se tokrat  v h5p bolje znašla, prav tako pa sem dobro poznala tudi Google Forms, saj sem s programom že velikokrat delala in mi je bil znan. Najmanj ljubo mi je bilo opisovanje postopka kreacije. 

V definiciji projekta ne bi nič spremenila, saj se mi je zdel zelo poučen in je dovolil veliko samostojnosti in kreativnosti. 

IME IN PRIIMEK AVTORJA: Lara Dekleva

IME IN PRIIMEK MENTORJA: asist. dr. Alenka Žerovnik, doc. dr. Irena Nančovska Šerbec

ŠTUDIJSKA SMER, PREDMET IN LETNIK ŠTUDIJA: Razredni pouk, IKT v izobraževanju, 1. letnik

PRIPADNOST UNIVERZI IN ČLANICI: Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani

DATUM NASTANKA: 15. 8. 2022

(Skupno 18 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost