A si tudi ti “nor” na gore?

ME POZNAŠ?

Sem Nika, študentka razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. V svojem življenju se rada ukvarjam z veliko različnimi stvarmi od plesa, petja, zabavanja ter poučevanja otrok, risanja in še bi lahko naštevala. Najraje pa v prostem času zahajam na sprehode. Še posebej so mi ljubi poletni obiski gora. Nekaterim se bi zdelo ah,  gore, to se preveč namučiš. Se strinjam, se namučim, a hkrati me gore ter narava napolnijo, razbremenijo ter osrečijo. Zadnji koraki so najtežji, a hkrati najlažji, saj vem, da se bom lahko čez nekaj trenutkov zazrla okrog sebe ter občudovala veličastvo narave v objemu gora. Takrat se mi zdi, da lahko človek začuti svojo majhnost, a hkrati srečo ter izpopolnjenost. Lahko bi rekla, da sem kar malo “nora” na gore. Si tudi ti želiš povzpeti na kakšen hrib ali goro ter začutiti moč narave ter uživati v čudovitih razgledi? Poišči svoj naslednji cilj ter uživaj v objemu gora.

Razgled s Stola (2236 m)

Razgled iz Stola (2236m) by Nika is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

MOJI PRVI ZAČETKI UPORABE IKT TEHNOLOGIJE

Prvič sem se s IKT tehnologijo srečala kot otrok, ko so mi starši dovolili nekajkrat na mesec igrati igrice na računalniku. Čeprav se to ni zgodilo pogosto, se mi je zdela uporaba računalnika zelo zanimiva vrlina. Spomnim se, kako ponosno, a nekoliko s strahom sem tipkala po tipkovnici, saj računalnika nisem znala dobro uporabljati. Moje znanje se je nadgrajevalo v 4. razredu s prvo ppt predstavitvijo. Spomnim se, kako sem bila ponosna na svoj prvi izdelek v ppt. A če se sedaj zazrem nazaj, sem se takrat komaj začela učiti. Dodatno znanje iz IKT sem nato samostojno ob nasvetih starejšega brata pridobivala skozi pisanje različnih seminarskih ter raziskovalnih nalog na predmetni stopnji. Skozi osnovnošolsko izobraževanje sem pogrešala kakšen računalniški krožek, kjer bi lahko dobila dodatno IKT znanje. Nato sem nekaj vrlin s tega področja pridobila v srednji šoli. Ker pa se IKT tehnologija vsakodnevno spreminja ter nadgrajuje, bom temu področju skozi svojo študijsko ter poklicno pot namenila tudi nekaj pozornosti, saj menim, da mi bo lahko le ta pomagala k pestrejšemu poučevanju učencev.

POMEN IKT TEHNOLOGIJE ZAME V MOJEM BODOČEM POKLICU

Kot bodoča učiteljica razrednega pouka menim, da mi bo lahko IKT tehnologija pomaga predvsem pri zanimivejšem ter sodobnem poučevanju otrok. S IKT tehnologijo bom lahko učencem nazorneje predstavila njim nepredstavljive abstraktne stvari. Menim, da nam IKT tehnologija omogoča ponavljanje ali preverjanje znanja na bolj zanimiv in manj stresen način. Zato mislim, da ima IKT tehnologija velik pomen v mojem bodočem poklicu.

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?

V tem projektu sem se naučila, kako objaviti napisano objavo v Arnes spletu ter jo predstaviti širnemu svetu.

Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …

Če bi imela več časa, bi dodala več slikovnega gradiva, ki bi besedilo še bolj popestrilo.

Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?

Največ časa sem posvetila predstavitvi, sebi ter oblikovnemu izgledu. Zakaj? Ker sem človek, ki ima zelo rad perfekcijo ter ličnost.

Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Svoje delo bi ocenila z opravila.

Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?

Pridobljeno znanje bom lahko uporabljala pri kreiranju različnih spletnih straneh ali pri snovanju različnih interaktivnih gradiv.

Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Pri projektu mi je bilo najljubše osvajanje novega, še ne poznanega znanja – kreiranje in pisanje objave. Zelo so mi bila všeč jasna ter natančna navodila. Težko napišem, kaj mi je bilo pri projektu najmanj všeč, saj mi je pri spoznavanju novih IKT znanj vedno vse zanimivo.   

Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?

Pri projektu nebi spremenila ničesar.

(Skupno 47 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost