PREDSTAVITEV IMAM ČEZ 14 DNI, KAJ PA ZDAJ?
SLIKOVNO GRADIVO (RASTRSKA IN VEKTORSKA GRAFIKA)
Učenci se pogosto na razredni stopnji prvič srečajo z izdelavo PowerPoint predstavitve. A mnogi imajo pri tem težave, saj se v Sloveniji še vedno srečujemo s problemom nizke digitalne pismenosti. Zato v veliko primerih učenci ne prejmejo pomoči staršev ter osnovnih navodil. Kot bodoča učiteljica pa sem mnenja, da bi morali učenci osnovno digitalno znanje prejet že na razredni stopnji. Na svoji poklicni poti, bom temu področju namenila nekoliko več pozornosti.
Takšen problem ima tudi Brin, saj mu je učitelj Luka pri predmetu družba dodelil nalogo, da predstavi Dinarsko-kraške pokrajine skozi PowerPoint predstavitev. A sam je vedno vse predstavitve do sedaj predstavljal s pomočjo plakata. Ker je sošolka Ajda videla njegovo zaskrbljenost mu je ponudila pomoč.
RASTERSKI FOTOGRAFIJI
FOTOGRAFIJI PRED OBDELAVO

Učitelj Luka_original by Nika is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Brin in Ajda_original by Nika is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
FOTOGRAFIJI PO OBDELAVI

Učitelj Luka_obdelana by Nika is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Brin in Ajda_obdelana by Nika is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
POSTOPEK UREJANJA RASTERSKE FOTOGRAFIJE
Za obdelavo zgornjih dveh fotografij sem uporabila program PhotoScape. V nadaljevanju bom opisala kako sem uredila fotografiji.
- Najprej sem fotografijo posneta. Motiv fotografije je tematsko obarvan, in sicer Razvoj digitalnih vsebin: Ustvarjati in urejati digitalne vsebine v različnih formatih, izražati se preko digitalnih sredstev.
- Fotografijo sem prenesla na računalnik ter jo uvozila v program PhotoScape.
- Nato sem fotografijo stisnila ter uredila velikost.
- Fotografijo sem zrcalno preslikala, uredila svetlobo, kontraste ter jo poravna.
- Fotografiji sem dodala še okvir ter besedilo v oblačkih.
- Na koncu sem fotografijo shranila.





Galerija slik urejanja rasterske grafike by Nika is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
VEKTORSKA GRAFIKA

Ajda pomaga by Nika is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
POSTOPEK UREJANJA VEKTORSKE GRAFIKE
Za ustvarjanje vektorske grafike sem uporabila program Inscape. V nadaljevanju bom opisala kako sem ustvarila zgornjo grafiko.
- Najprej sem v program uvozila predlogo slončka, katerega sem želela ustvariti.
- Nato sem uporabila orodje s katerem sem narisala krog.
- Iz kroga sem želela ustvariti slonji trup, zato sem uporabila vozlišča s katerimi sem krog preoblikovala.
- Nato sem se lotila ustvarjanja glave. Ko sem bila z obliko zadovoljena sem oba elementa združila v en predmet.
- Na tak način sem ustvarila tudi rep ter ušesa.
- Za oko sem uporabila črto, katero sem ukrivila s pomočjo vozlišč.
- Nastalega slončka sem še pobarvala s sivo barvo.
- Dodala sem tudi napisa ter vse skupaj izvozila v png formatu.












Ajda pomaga by Nika is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
- Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?
- V tem projektu sem se naučila uporabljati program PhotoScape.
- Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …
- Če bi imela v objavo dodala tudi video vodič, kako sem uredila fotografije.
- Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
- Največ časa sem posvetila zgodbi oz. motivu fotografije ter urejanju le te.
- Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Kateri element kriterija je bil najtežji za realizacijo?
- Svoje delo ocenjujem odlično. Saj mislim, da sem zajela vse kriterije, ki so bili zahtevani. Torej, smiselnost in kompleksnost zajema in obdelave fotografij, smiselnost in kompleksnost izdelave vektorske slike, opisne in slikovne postopke urejanja oziroma obdelave, uredila sem licence, napisala sem objavo s kategorijami, oznakami ter povezavami.
- Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
- Pridobljeno znanje bom lahko tekom študija ter kasneje na poklicni poti uporabila pri oblikovanju različnih učnih in delovnih listov ter različnih predstavitev.
- Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
- Pri projektu mi je bilo vse zelo zanimivo.
- Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?
- Pri projektu nebi spremenila ničesar.