DODATNA NALOGA

PREDNOSTI (+) IN SLABOSTI (-) ORODJA H5P:

+ Za izdelavo vsake naloge so izdelana navodila, ki delo olajšajo.

– Da lahko vidiš predogled naloge jo moraš najprej dokončati (naloga bi se lahko med oblikovanjem oblikovala sproti in bi bil prikaz dodan, to bi olajšalo delo in izboljšalo predstavo naloge, ki jo izdeluješ).

– Navodila za izdelavo nekaterih nalog so precej zapletena.

+ Nabor nalog, ki so na voljo je zelo širok.

+ Vse naloge zelo obogatijo vzgojno-izobraževalni proces.

+ Možnost zapisovanja povratnih informacij.

+ Vdelava v spletno stran.

+ Spreminjanje navodil iz angleščine v slovenščino.

+ Licence za slike in ostalo gradivo lahko ustvarjaš/dodajaš kar v aplikaciji.

+ Za uporabo v razredu zelo nezahtevno (v kolikor je na voljo interaktivna tabla)

+ Nabor nalog je zelo širok in preverja se lahko vse različne kognitivne nivoje – učenci lahko izbirajo med da/ne, sami pišejo oz. dopolnjujejo stavke ali pa celo sami zapisujejo različne sestavke in ustvarjajo novosti.

– Izdelava nekaterih nalog je zapletena

PREDNOSTI (+) IN SLABOSTI (-) ORODJA QUIZZIZ:

– Nabor nalog, ki so brezplačne je zelo majhen.

– Nekatera navodila so zapisana samo v angleščini (tudi tista, ki so prikazana učencem).

+ Med izdelavo kviza oziroma nalog spletna stran sledi napredku oziroma svetuje kako dopolniti nalogo, da se doseže čim boljša kvaliteta.

+ Kviz je možno vdelati v spletno stran

– Vdelan kviz se pogosto ne naloži. (v osnutku se ne odpre); čeprav kot predogled deluje

+ Za uporabo v razredu kot uvodna motivacija ali kot ponovitev bodisi na koncu učne ure bodisi na koncu predelane snovi (kot ponovitev pred ocenjevanjem) se mi vsekakor zdi smiselno

+ Ponuja tudi funkcijo deljenja s starši (- v angleščini)

+ Brezplačno so na voljo tudi vprašanja odprtega tipa in risanje, kar vseeno omogoča dvig nivoja nalog na višje kognitivne ravni in zahtevnostne nivoje (čeprav take naloge niso za samostojno ponovitev učencev, ker jih mora učitelj pregledati)

+ Brezplačne naloge, ki so na voljo so vse preproste za izdelavo in zelo učinkovite

+ Uporabniški vmesnik oz. spletna stran je na videz zelo privlačna

PREDNOSTI (+) IN SLABOSTI (-) ORODJA LEARNINGAPPS.ORG:

+ Individualno zapisovanje nalog in navodil zanje (zato so lahko tudi v slovenščini)

+ Veliko primerov nalog

+ Dokaj pester nabor nalog, kar omogoča naloge na različnih zahtevnostnih in kognitivnih ravneh (čeprav je večina nalog na nižjih)

– Nekatera navodila so samo v angleščini/nemščini

+ Možnost vdelave naloge v objavo

+ V razredu se lahko uporablja podobno kot ostali dve orodji (uvodna motivacija, ponovitev snovi, ponovitev pred ocenjevanjem) – teoretično se vse tri lahko uporabijo tudi za ocenjevanje na daljavo

– Uporabniški vmesnik ni najbolj privlačen

+ Uporabniški vmesnik je učinkovit

+ Možnost vdelave vseh različnih informacijskih predstavnostih oblik v naloge (slika, video, avdio, tekst)

REFLEKSIJA:

  • Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?
    • Naučila sem se vdelave nalog v objavo. Uporabe različnih novih orodji za izdelavo interaktivnih nalog.
  • Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …
    • Če, bi imela več časa bi izdelala še več nalogi in bi skušala ugotoviti zakaj se Quizziz naloga v predogledu naloži kot osnutek v spletni strani pa ne.
  • Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
    • Največ časa sem posvetila izdelovanju nalog in iskanju idej (da se ne bodo ponavljale).
  • Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Kateri element kriterija je bil najtežji za realizacijo?
    • Menim, da so vse naloge vsebinsko ustrezno izdelane in tudi različno kompleksne. Naloge, ki sem jih izdelala se mi zdijo tehnično ustrezne (izbrala sem samo naloge, ki se jih da vdelati). Tudi zahtevnost izdelave je po mojem mnenju raznolika in mislim, da sem ji posvetila dovolj časa. Vso gradivo sem označila z licencami in dodala vire do uporabljenih orodji. Virov in literature za to objavo nisem zapisala, ker jih nisem uporabila. Objavo sem označila z ustreznimi kategorijami in oznakami, dodala sem pa tudi smiselne povezave do drugih objav in spletnih strani.
  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
    • Pridobljeno znanje bom zagotovo uporabljala v svojih bodočih učnih urah in z njimi olajšala učenje. Naloge bom učencem zagotovo naložila tudi na spletno učilnico, da se bodo lahko v njih preizkušali tudi doma. Tekom študija bom s takšnimi nalogami zagotovo lahko obogatila kakšno predstavitev seminarske naloge ali pa učno uro na pedagoški praksi.
  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
    • Najljubše mi je bilo izdelovanje interaktivnih nalog in spoznavanje različnih novih orodji za le te. Iz lastnih izkušenj vem, da so take naloge všeč učencem in sem vedno vesela novih orodji za izdelavo le teh. Najmanj bi je bilo všeč pisanje refleksije (ker je že 5 zaporedoma).
  • Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?
    • Definicija projekta se mi zdi ustrezna, ideje za spreminjanje nimam.

avtor dela: Palmica
mentorici: dr. Irena Nančovska-Šerbec, dr. Alenka Žerovnik
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, Razredni pouk, 1. letnik, Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
11.5.2023

(Skupno 21 obiskov, današnjih obiskov 2)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost