Mi gremo pa na bazen­čĄ┐ – Fotografski material

Tematski sklop plavanja, se obravnava v 2. oziroma 3. razredu osnovne šole v obsegu 20 ur, pri predmetu Športne vzgoje.

U─Źenec:

  • izbolj┼íuje gibalne in funkcionalne sposobnosti: skladnost (koordinacijo) gibanja, mo─Ź, hitrost,
    gibljivost, natan─Źnost, ravnote┼żje, splo┼íno vzdr┼żljivost,
  • poimenuje polo┼żaje telesa, razli─Źne gibe in nekatere u─Źne oblike,
  • upo┼ítevajo osnovna na─Źela varnosti v telovadnici, na igri┼í─Źu, v bazenu, na snegu in pohodu.

Digitalna tehnologija je za bodo─Źo u─Źiteljico razrednega pouka nepogre┼íljiva. Omogo─Źa ustvarjalno pou─Źevanje, dostop do raznovrstnih virov in prilagajanje u─Źnega procesa razli─Źnim u─Źencem. S pomo─Źjo tehnologije lahko razvijam digitalne kompetence, ki so klju─Źne za pripravo u─Źencev na ┼żivljenje v sodobni dru┼żbi. Pri objavljanju podatkov na spletu moram biti previdna, da spo┼ítujem zasebnost in varnost informacij ter uporabljam le zanesljive vire. Uporaba digitalnih orodij v pouku spodbuja sodelovanje, kriti─Źno razmi┼íljanje in ustvarjalnost, kar pripomore k celostnemu razvoju u─Źencev in jih pripravlja na prihodnost.

Swim lessons at Danny Jones” by North Charleston is licensed under CC BY-SA 2.0 .

Slika je pridobljena s pixabay licenco

Mi gremo pa na bazen-plavalna oprema by Miniin is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Mi gremo pa na bazen-plavalne tehnike by Miniin is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Mi gremo pa na bazen-skoki pri plavanju by Miniin is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Refleksija in samovrednotenje:

Pri izdelavi projekta, sem spoznala kako pomembno je, da imajo otroci na voljo slikovno gradivo za razli─Źne tematske sklope. Za mojo nalogo sem lahko izvedla tudi prakti─Źni test, pri katerem sem otrokom, ki jih u─Źim plavanje demonstrirala tehnike in jim hkrati pokazala tudi slikovno gradivo, ki sem ga pripravila za nalogo. Izkazalo se je, da so otroci v primerjavi s prej┼ínjo skupino, kjer tega nisem storila, vaje ter tehnike hitreje osvojili, oziroma so svoje napake hitreje odpravili. Pri izdelavi sami naloge sem najve─Ź ─Źasa posvetila prav zajemu ter urejanju slikovnega gradiva, saj sem ┼żelela dobiti fotografije, ki jih lahko uporabim pri svojem delu, kot vaditelj plavanja. Prav tako menim, da mi bo to gradivo v veliko pomo─Ź v mojem bodo─Źem poklicu, saj bodo otroci la┼żje razumeli vaje ter tehnike v 3. razredu, ko je plavanje del u─Źnega na─Źrta.

Pri sami izdelavi projekta mi je bilo najljub┼íe samo zajemanje fotografij, saj je bila potrebna dobra demonstracija vseh elementov, ki so prikazani. Del, ki min je bil najmanj v┼íe─Ź pa je bilo urejanje slik, saj se na to ne spoznam dovolj in se mi zato zdi, da bi lahko kon─Źni izdelek izgledal bolj┼íe. Zdi se mi da so sama navadila za projekt podana na zelo kakovosten na─Źin in da so lahko razumljiva, zato s tem nisem imela veliko te┼żav, prav tako se mi zdi da moj projekt lepo sovpada s smernicami in kriteriji, ki so bili podani za samo nalogo.

Viri in literatura:

Vse fotografije so obdelane z programom Fotografije.

(Skupno 17 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo v┼íe─Ź tudi...

Dodaj odgovor

Va┼í e-naslov ne bo objavljen. * ozna─Źuje zahtevana polja

Dostopnost