Rastline – kalitev, rast in še malo več

PREDMET: Spoznavanje okolja

Razred: 2. razred

Učni sklop: Živa bitja

Cilji:

  • Znajo dokazati, da rastline potrebujejo za življenje zlasti zrak, vodo z rudninskimi snovmi in svetlobo
  • Znajo s poskusi ugotoviti, da mlade rastline lahko zrastejo iz semen, čebulic, gomoljev, podtaknjencev

Rastline – Kalitev, rast in še malo več by PiKa is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Videoposnetek je namenjen učencem prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja ter učiteljem, ki bi ga želeli predvajati pri predmetu spoznavanje okolja. Njegov namen je otrokom približati razvoj in rast rastlin s pomočjo vizualne predstavitve postopka kalitve in rasti. V njem so v splošnem predstavljene rastline, povzet je njihov življenjski cikel, kalitev in rast rastlin sta prikazana tudi skozi krajše odseke posnetkov skozi obdobje 2 mesecev. V zaključnem delu posnetek vsebuje navodila za pripravo prikaza kalitve fižola v lončku in učence nagovarja k izvedbi aktivnosti.

SAMOREFLEKSIJA:

V tem projektu sem se naučila uporabe Canve za izdelavo videoposnetka, česar prej še nisem počela, zato sem se v začetku precej lovila. Če bi imela na voljo še več časa, bi se bolj posvetila montaži končnega izdelka, več časa bi namenila izpopolnitvi uporabe elementov in njihovega trajanja. Največ časa sem posvetila pridobivanju posnetkov. Prvi posnetki so nastali pred skoraj dvema meseca, ostali pa v tem vmesnem času, saj sem želela zajeti različne stopnje rasti rastlin. Predvsem sem se osredotočala na to, da so posnetki tudi iz vsakdanjega okolja (vrt, rastlinjak…), zato sem se tudi odločila, da poleg fižolčkov v lončku izvedem še del z dalijami (kot primerom gomoljnic) zunaj na vrtu, v realnem okolju, kjer se lahko otroci doma srečujejo s kalitvijo in rastjo rastlin. Svoje delo bi ocenila kot ustrezno, saj sem sledila navodilom za izdelavo. Verjamem, da je še veliko prostora za izboljšave, vendar sem to počela prvič in sem precej zadovoljna s končnim izdelkom. Predvsem vidim velik prostor za izboljšavo v montaži in pa pri zajemanju posnetkov, saj nimam stabilizatorja slike in se na posnetkih to precej vidi. Znanje pridobljeno pri tej nalogi se mi zdi zelo koristno, saj sem tudi letos na praksi opazila, da otroci radi gledajo videoposnetke. Tu vidim možnost popestritve pouka, ko bom enkrat sama učiteljica, mislim pa, da to ne bi smela postati stalna praksa. Prav tako je bila izdelava precej zamudna in časovno potratna, zato se bom tega posluževala v omejeni meri. Najljubši del pri izdelavi mi je bilo, iskreno, sajenje rastlin, saj je to neke vrste tradicija, ki jo imamo z družino. Najmanj pa mi je bil všeč del, ko sem snemala in nato obdelovala posnetek svojega glasu, ki ga ne maram poslušati. V definiciji projekta bi spremenila to, da mora biti vezan na temo iz prejšnjih dveh projektnih nalog. Priložnosti za izbiro bolj primerne in zanimive teme za izdelavo tega posnetka, bi bila zelo vesela, saj menim, da je od teme odvisno ali jo je lažje in primernejše prikazati v videoposnetku ali na infografiki.

Orodja uporabljena za izdelavo te projektne naloge:

Canva

Beta License chooser

(Skupno 4 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost