Spoznavanje raznolikosti skorje debel dreves

PREDMET: naravoslovje in tehinka

RAZRED: 4. razred

UČNI SKLOP: razvrščanje živih bitij

UČNI CILJI: prepoznati najpogostejše drevesne in grmovne vrste, ki rastejo v ožjem okolju (po listih, cvetovih in plodovih)

Izobraževalni videoposnetek opisuje razlike med lubjem drevesnih vrst, ki jih najdemo v bližnji okolici. Lubje je opisano glede na nagubanost in barvo, glede razlik v celotnem deblu pa je omenjena tudi debelina.

Raznolikost debel by kati is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

SAMOREFLEKSIJA

Pri izdelavi videa sem se definitivno naučila uporabljati Canvo še bolj učinkovito. Poleg snemanja samih kadrov sem jih morala še urediti, dodati zvok (obdelan v aplikaciji Audacity) in na koncu oboje povezati v smiselno celoto, kar je bil kar velik izziv. Glede na to, da prej nisem imela izkušanj z montiranjem videov, sem z rezultatom še kar zadovoljna. Največ težav sem imela z usklajevanjem zvoka in videa, če bi imela več časa bi se planiranja celotnega projekta lotila bolj zgodaj, saj bi lahko dodala

Najbolj me je veselilo dejansko snemanje kadrov, čeprav se je na koncu tudi to izkazalo za daljši proces kot sem predvidevala. Veliko težav sem imela tudi pri sestavljanju besedila z razlago vsebine, saj se je moralo popolnoma skladati s posnetimi kadri. Ta del usklajevanja zvoka in videa mi je bil najmanj ljubi. Poleg tega pa mi ni bilo všeč, da mi je projekt v primerjavi s prejšnjima nalogama vzel toliko časa.

Glede na to, da je bil to zadnji projekt, hkrati pa tudi najbolj obsežen, sem mnenja, da bi ga morali začeti že prej, tudi če bi zato manj časa namenili drugima dvema projektoma. Nad samo vsebino projekta pa nimam nobenih pripomb, saj se mi zdi pomembno, da se naučimo ustvarjanja lastnih vsebin na spletu ter da se to učimo od nekoga, ki splet obvlada.

Po mojem mnenju sem nalogo dobro opravila, saj sem sama ustvarila izobraževalni posnetek in ga nato še objavila v razrednem spletišču.

Pridobljeno znanje mi bo zagotovo prišlo prav na poklicni poti, saj je izobraževanje otrok s pomočjo interaktivnih videoposnetkov pomemben del učnega procesa. Poleg tega sem z izdelavo videoposnetka izboljšala svoje digitalne veščine, kar mi bo v današnjem vedno bolj digitaliziranem svetu gotovo koristilo.

Pri tem projektu ne bi spremenila ničesar. Zdel se mi je zelo smiseln in povezan s prejšnjima projektoma, kar je delo olajšalo. Poleg tega se mi zdi smiselno, da smo morali obdelati video in zvok, saj video brez razlage in samo z besedilom in tako učinkovit.

UPORABLJENE APLIKACIJE IN POVEZAVE

VIRI IN LITERATURA

Učni načrt. Osnovna šola. Naravoslovje in tehnika. (2011). Ministrstvo RS za šolstvo in šport, Zavod RS za šolstvo. Dostopno na: https://www.gov.si/assets/ministrstva/MVI/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/obvezni/UN_naravoslovje_in_tehnika.pdf

(Skupno 7 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost