Uporaba IKT-ja
Z IKT-jem sem se srečala že v otroštvu – takrat je bila zame najpomembnejša naprava televizija. V osnovni šoli, predvsem v višjih razredih, sem že znala brskati po spletu in iskati informacije, ki sem jih potrebovala za izdelavo govornih nastopov, ter jih predstaviti v Powerpointu. Spomnim se, da smo pri nekaterih predmetih včasih uporabili tudi interaktivno tablo. Takrat sem dobila tudi svoj prvi telefon, ki sem ga uporabljala le za telefonske klice.
Moje IKT znanje se je razširilo predvsem v srednji šoli, kjer smo vsak dan uporabljali interaktivno tablo, v 1. letniku pa smo tudi imeli predmet računalništva, kjer smo se učili osnov Excella, Powerpointa, Worda in še nekaterih drugih programov. Pred začetkom 1. letnika sem tudi dobila svoj prvi prenosnik, ki mi je omogočil lažje iskanje informacij in izdelavo številnih projektov in nalog. Kot dijaki smo uporabljali tudi spletno učilnico Moodle in spletno redovalnico, ki je tako učiteljem kot tudi nam olajšala pregled nad izostanki in ocenami.
Danes uporabljam predvsem svoj pametni telefon in prenosnik, kjer imam dostop do vseh informacij, ki jih potrebujem. Povečalo se je tudi število aplikacij, ki jih uporabljam predvsem za zabavo (Instagram, Facebook, Gmail, Snapchat …). Še vedno sta najaktualnejša Word in Powerpoint, vseeno pa kdaj rada uporabim kakšen nov program za izdelavo predstavitev (Prezi).
IKT se mi kot bodoči učiteljici zdi odlično sredstvo, s katero lahko pouk naredim bolj zabaven in razgiban. Omogoča nam tudi, da informacije najdemo hitreje kot bi jih sicer, da znanje preverjamo preko različnih aplikacij in kvizov … Predvsem so mi všeč oblaki, kjer svoje datoteke lahko shranim in se ne bojim, da bi se izbrisale. IKT bom uporabljala tudi za komuniciranje s starši preko e-pošte, e-asistenta in drugih programov.