– individualno delo, neobvezna naloga –
V okviru naloge študent:
- izdela vsaj 3 različne vrste interaktivnih nalog za izbrano temo (na primer: kviz, interaktivni video, spomin, križanka, poveži, vstavi besedilo, …) za izbrano temo, pri čemer uporabi vsaj 2 različni aplikaciji ali orodji za izdelavo (poleg H5P vsaj še eno – glej predloge spodaj),
- pojasni prednosti in slabosti obeh uporabljenih orodij in ju med seboj primerja z vidika njune izobraževalne vrednosti (kaj in na kakšen način lahko z nalogami preverjamo) in z vidika tehnične zahtevnosti (ustvarjanja in uporabe nalog v razredu),
- objavi interaktivne naloge (kadar je to le možno uporabi način VDELAJ/EMBED),
- objavo ustrezno označi s kategorijami in oznakami,
- vso gradivo označi z ustrezno licenco (lastno in tuje),
- doda smiselne povezave na vire, uporabljena orodja, aplikacije in programe,
- zapiše refleksijo dela in samovrednotenje.
Oddaja: Nalogo študent odda preko obrazca v spletni učilnici predmeta.
Rok za oddajo: zaključek semestra (2. 6. 2023)
Vrednotenje:
- vsebinska ustreznost in kompleksnost izdelanih interaktivnih nalog (kognitivna zahtevnost),
- tehnična ustreznost in zahtevnost izdelanih interaktivnih nalog,
- ustreznost opisa prednosti/slabosti in primerjava orodij,
- viri in licence,
- objava (vdelava oziroma objava nalog, kategorije, oznake, povezave),
- samorefleksija.
Refleksija in samovrednotenje naj zajemata (vsaj) odgovore na sledeča vprašanja, pri čemer naj bodo vsi odgovori dobro argumentirani in kritično ovrednoteni:
- Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?
- Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …
- Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
- Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
- Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
- Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
- Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?
Predlagana orodja in aplikacije:
- H5P (primeri: 1, 2, 3, 4, 5; video vodiči),
- Formative (primer),
- Kahoot,
- Quizizz (primer),
- Google Forms-quiz,
- Learning Apps (primeri),
- oodlü,
- Liveworksheets (primeri),
- Quizlet (primer),
- 1ka kviz.