Digital storytelling is a combination od text, images, animation, sound and video designed to have emotional and intellectual impact on its readers.
– delo v parih oz. trojkah –
V okviru naloge študenti:
- izberejo temo za digitalno zgodbo,
- pripravijo zgodboris po danem obrazcu,
- izdelajo, zajamejo, obdelajo in uredijo multimedijsko gradivo (fotografije, zvok, video),
- ustrezno uporabljajo oznake za licence CC pridobljenega gradiva,
- ustrezno označijo lastno izdelano gradivo z licencami CC,
- objavijo postopek in vso gradivo kot ustrezno spletno objavo.
Oddaja: Nalogo študent odda preko obrazca v spletni učilnici predmeta.
Študenti v študijskem letu 2018/19 izberejo temo iz področja književnosti (v sodelovanju z dr. Mileno Milevo Blažič, ki nudi strokovno pomoč in nasvete glede književnih besedil):
- pripravijo lastno pravljico in jo digitalizirajo,
- poustvarijo izbrano pravljico iz zbirke Pravljica in stvarnost, ki je v javni domeni (aktualizacija besedila in digitalna stvaritev).
Študenti v študijskem letu 2017/18 izberejo temo iz področja Spoznavanja okolja (1. ali 2. razred):
- 1. razred: spoznajo okolico šole in poti v šolo
- 1. razred: uporabijo temeljne pojme v zvezi s pokrajinskimi značilnostmi okolice šole (zadaj, spredaj, levo desno, zgoraj, spodaj)
- 2. razred: spoznajo možnosti za orientacijo v okolju glede na znane objekte
- 2. razred: poznajo značilnosti domačega kraja ali soseske
Izbrano temo predstavijo skozi zgodbo, v kateri uporabijo vsaj dva elementa fizične in vsaj dva elementa družbene geografije iz spodnje tabele:
Elementi fizične geografije | Elementi družbene geografije |
površje, površinske oblike (ravnina, griči, hribi, gore …) | ljudje (otroci – vrstniki, druge starostne skupine) |
vode (reke, potoki, jezera, ribniki, morje …) | promet (cestni, železniški, prometni znaki, pločniki, prehodi za pešce, semaforji …) |
rastline (drevesa, travniške rastline …) | stanovanjske zgradbe (hiše, bloki, večstanov. hiše …) |
živali | zgradbe različnih dejavnosti (poslovne, trgovine, banke, gledališča …) |
kamnine (vidne ob kamnolomu …) | komunalne dejavnosti (koši, zbirališča odpadkov …) |
prst (neobdelana) | drugi elementi v okolju (klopce, ograje, reklame, kipi, igrišča …) |