Projektne naloge – št. l. 2023/24

Projektne naloge ustvarjamo v skupnem sodelovalnem okolju, ki ga predstavlja to spletno mesto.

Cilji projektnih nalog:

Študenti/-ke:

  • razumete delovanje spleta, ustvarjate in objavljate besedilo in multimedijsko gradivo na spletu v obliki spletne objave v  storitvi Arnes splet (orodje WordPress),
  • suvereno uporabljate storitvi Arnes splet (uporabniški način) in Arnes video,
  • pri objavljanju razumete pomen kategorij in oznak ter jih smiselno uporabite za svoje objave,
  • razumete pomen spletnih povezav (linkov) in jih ustrezno realizirate v spletni objavi (zunanje/notranje povezave),
  • razumete pomen pravne zaščite virov in gradiv ter uporabijo licence CC,
  • z licencami označite lastna dela (glede na vrsto večpredstavne datoteke),
  • razumete pomen strojno berljive licence in jo znate uporabiti pri svojem delu,
  • poznate različne vrste večpredstavnih datotek in njihove značilnosti,
  • ustvarjate lastne večpredstavne datoteke (zajem fotografije, videa, zvoka),
  • uporabite različno programsko opremo za ustvarjanje in urejanje različnih večpredstavnih datotek (rastrska in vektorska grafiko, animacija, video in zvočna datoteka, plakat, predstavitev) ob upoštevanju značilnosti posameznega medija,
  • večpredstavno gradivo ustrezno umestite v spletno objavo in ga pred tem ustrezno obdelate (resolucija, format, velikost) in pri tem upoštevate licence virov,
  • vrednotite svoje učenje in učne dosežke s pomočjo vodene refleksije,
  • poznate in razumete evropski okvir digitalnih kompetenc izobraževalcev.

Opomba: krepko so označeni zahtevnejši cilji

Projektne naloge – študijsko leto 2023/24:

UČNI NAČRT: Pogoj za opravljanje izpita so opravljene obveznosti v okviru aktivnih oblik dela. Študent/-ka pozitivno opravi vaje in seminar z izdelavo in objavo projektnih nalog. Vse projektne naloge morajo biti pozitivne (vsaj 50 %). Projektne naloge študent/-ka odda najkasneje do zaključka letnega semestra, tj. do 7. 6. 2023. Aktivne oblike dela LV in SE predstavljajo 40 % ocene predmeta.

Ocenjevanje:

60 % izpit (P)
40 % aktivne oblike dela (LV in SE)
Ocena predmeta

Kriterij ocenjevanja aktivnih oblik dela (projektnih nalog):

40 % ocene predmeta predstavljajo aktivne oblike dela (LV in SE)
1. PN: Kreiram splet in slikovno gradivo2. PN: Infografika3. PN: Videoposnetek
15 T10 T15 T
Ocena vaj in seminarja

Vse PN so obvezne, študent jih opravi v individualni obliki dela.

Teme projektnih nalog:

Študent na začetku semestra izbere temo, ki jo uporabi za izdelavo svojih projektnih nalog. Zamenjava teme je možna po dogovoru z izvajalko.

Teme v št. letu 2023/2024 so:

  1. Prikaz postopka sajenja, kaljenja in rasti rastlin v lončku. Izbirajte med rastlinami, ki so enostavne za vzgojo v lončku in hitro rastejo, na primer: fižol, grah, sončnice, bazilika, meta, peteršilj, timijan, češnjev paradižnik, marjetice, ognjič, radič ali zelena solata. Izberete dve rastlini in fotografirate pripomočke za sajenje, kaljenje in rast v vsaj 4-ih fazah.
  2. Odpiranje cvetov izbranih rastlin. Izbirajte med travniškimi in gozdnimi cvetlicami, ki niso gojene in imajo krtek čas cvetenja, na primer: regrat, spomladanski žafran, čemaž, zvončnica, podlesna vetrnica, pljučnik, kozja brada, spominčica. Izberete dve rastlini in fotografirate razvoj cveta od nastavka popka do zaključka cvetenja (ko cvet ovene in odpadejo cvetni lističi). Fotografiranje naj poteka vsaj v 6-ih fazah.
  3. Pešec in kolesar v prometu. Fotografirate pešca in kolesarja v prometu, kjer se morata ravnati po prometni signalizaciji. Za to temo nujno potrebujete »sodelavca«, ki se strinja s fotografiranjem. Fotografirate tri prometne situacije s kolesarjem in tri s pešcem, torej skupaj šest prometnih situacij.
  4. Vrste prsti. Fotografirate tri različne vrste prsti, ki jo poznamo (peščena, glinena in gozdna), tako da boste lahko pojasnili njihovo sestavo, barvo in prepustnost ter nahajališče.
  5. Ločevanje odpadkov. Fotografirate ločevanje odpadkov z vključitvijo različnih vrst smetnjakov, otokov … Vključi se lahko tudi elemente reciklaže, kar se da povezati z GOS5.
  6. Drevesne vrste. Fotografirate različne drevesne vrste, tako da učenci prepoznajo različne značilnosti. SPO in NAR. Listavci in iglavci, prepoznavanje drevesnih vrst po lubju in listih, plodovih. Pozoren je potrebno biti na to, kdaj se listavci olistajo, nastavijo plodove.
  7. Tradicionalni slovenski zajtrk. Spoznavanje čebelarstva in izdelkov iz čebelarstva. Fotografirate scene, s katerimi boste razložili izbrano tematiko (lahko postopek pridelave medu ali izdelkov iz medu, propolisa, cvetnega prahu ipd). Izbira teme zahteva dostop do čebelarske opreme in izdelkov.
  8. Ples/šport. Fotografira se plesne korake, držo, pripomočke oz športno opremo, igro. Pridobiti je potrebno dovoljenje posnetih “igralcev”.
  9. Glasbila. Fotografira se posamezna glasbila za razvrščanje v skupine ali orfove inštrumente (lahkot udi izdelavo) in uporabo. Potrebno je zagotoviti dostop do glasbil.
  10. Kmetija. Živali in pridelki na kmetiji. Potrebno je zagotoviti dostop do kmetije.
  11. Topografija. Fotografira se značilnosti zemeljskega površja. Potrebno je zagotoviti mobilnost.
  12. Vaš predlog. Podate lahko tudi svoj predlog za temo, ki pa ga mora izvajalec predmeta potrditi.

Rok za objavo: Najkasneje do 7. 6. 2023. Zaželeno pa je sprotno oddajanje nalog. Naloge v ocenjevanje oddate s pomočjo obrazca za oddajo nalog v ocenjevanje (obrazec je v spletni učilnici predmeta).

(Skupno 90 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost