– individualno delo –
V okviru naloge študent:
- izdela interaktivno multimedijsko predstavitev za izbrano temo, v katero vključi različne predstavne oblike informacij (vsaj 3 različne lastno izdelane multimedijske elemente: slika, video, zvočna datoteka, animacija),
- ustvarite jo s h5p Course presentation ALI h5p Interactive video
- Course presentation izdelate neposredno v h5p aktivnosti in ji dodate interaktivne naloge,
- Interaktivni video izdela tako, da pripravi predstavitev v Power Pointu, Slides … in jo izvozi v video format mp4 (mpeg-4) (Datoteka –> Izvozi –> Ustvari videoposnetek), video predstavitev naloži v Arnes Video storitev in jo nato kot h5p dopolni v interaktivni video (pazite, da v video vstavite tudi slike, zvok, animacije – 3 različne lastno izdelane multimedijske elemente),
- v predstavitev vključi vsaj 3 različne tipe interaktivnih nalog (z orodjem H5P v razredniikt),
- objavi kratek opis vsebine predstavitve, njenega namena, ciljne publike in ciljev,
- objavo ustrezno označi s kategorijami in oznakami,
- smiselno umesti predstavitev v objavo (vdelava),
- vso gradivo označi z ustrezno licenco (lastno in tuje),
- doda smiselne povezave na vire, uporabljena orodja, aplikacije in programe,
- zapiše refleksijo dela in samovrednotenje.
Oddaja: Nalogo študent odda preko obrazca v spletni učilnici predmeta.
Rok za oddajo: izpitni roki v VIS-u.
Vrednotenje:
- vsebina predstavitve (strokovnost in pravilnost),
- oblika predstavitve (upoštevanje smernic za predstavitve),
- vključitev različnih predstavnih oblik informacij (vsebinska smiselnost, doprinos k predstavitvi),
- vključitev in pestrost ter zahtevnost interaktivnih komponent,
- objava (opis vsebine, namena, ciljne publike, ciljev, vdelave v objavo, kategorij in oznak, povezav),
- viri in licence,
- samorefleksija.
Refleksija in samovrednotenje naj zajemata (vsaj) odgovore na sledeča vprašanja, pri čemer naj bodo vsi odgovori dobro argumentirani in kritično ovrednoteni:
- Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?
- Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …
- Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
- Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
- Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
- Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
- Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?