Uporaba informacijsko-komunikacijskih tehnologij
Živimo v času, ko nas informacijsko-komunikacijska tehnologija spremlja na skoraj vsakem našem koraku in iz dneva v dan zaseda pomembnejšo vlogo v naših življenjih.
Z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo sem se srečala že v otroštvu med gledanjem risank in skrivnim brskanjem po maminem telefonu, saj se mi je to takrat zdelo zelo skrivnostno in zabavno. S prihodom v osnovno šolo, pa informacijsko-komunikacijska tehnologija ni bila več le del zabave ampak je počasi začela dobivati tudi resnejšo vlogo. Še zdaj se spomnim svoje prve predstavitve, ki sem jo izdelala v programu Power point. Takrat mi je to vzelo veliko časa, saj še nisem bila vešča brskanja po spletu za vsemi podatki in slikami, pa tudi funkcij v samem programu nisem najbolje poznala. Toda z leti sem počasi usvojila osnove vedno več računalniških programov, ki so mi marsikatero šolsko delo močno olajšali.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Življenja brez informacijsko-komunikacijske tehnologije pa si zdaj, po prihodu na faks sploh ne znam več predstavljati. Toliko podatkov, kot jih z nekaj kliki najdem na spletu, bi težko našla v knjigah. Oziroma, splet mi pomaga, da hitreje najdem tisto knjigo, ki jo najbolj potrebujem. Tudi komunikacija med študenti in profesorji je hitrejša. Prav tako nam je pri študiju v veliko pomoč spletna učilnica.
Tudi v prostem času so informacijsko-komunikacijske tehnologije zelo pomembne. Mobilni telefon, navigacija, dostopnost svetovnega spleta na vsakem koraku, programi za urejanje fotografij, pisanje bloga in še mnogo drugih elementov je nepogrešljiv del mojega vsakdanjika.
Kot bodoča učiteljica si želim, da bi učencem pokazala čim bolj pravilno uporabo informacijsko-komunikacijskih tehnologij. Želim si, da bi učence naučila, kako koristne so lahko informacijsko-komunikacijske tehnologije, hkrati pa bi jim predstavila tudi pasti, ki jih le-te lahko ponujajo. To so predvsem prevelika količina razkritih osebnih podatkov na družbenih omrežjih, nevarnosti lažne identitete, neverodostojnost nekaterih podatkov …
Tudi pri mojem delu, bi mi informacijsko-komunikacijska tehnologija zelo pomagala pri komunikaciji s starši učencev preko elektronske pošte, vodenje redovalnice bi bilo preko E-asistenta bistveno lažje in bolj pregledno, preko družbenih omrežij, bi si lahko z drugimi učiteljicami delile izkušnje in nasvete za čim bolj razgiban pouk, učencem bi lahko pokazala različno e-gradivo, s katerim bi jim približala bolj abstraktne pojme …
Zaključila bi z mislijo, da so informacijsko-komunikacijske tehnologije postale pomemben del naših življenj, ki pa se ob neizobraženosti o njihovih pasteh lahko zarotijo prosti nam, zato je zelo pomembno, da se o njihovem razvoju doživljenjsko izobražujemo.