Interaktivno gradivo

SPLETNI BONTON

VSTAVI BESEDE V USTREZNE OKVIRČKE

Za izdelavo interaktivne naloge sem uporabila program H5P. Naslov naloge je Zakaj je spletni bonton tako pomemben?.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Postopek izdelave interaktivne naloge:

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

INTERAKTIVNI VIDEO

Za izdelavo interaktivne naloge sem uporabila program H5P. Naslov naloge je Pravila spletnega bontona.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Postopek izdelave interaktivne naloge:

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

KAHOOT! KVIZ

Za izdelavo interaktivne naloge sem uporabila program KAHOOT!. Naslov naloge je Kako lahko otroke naučimo, kako se obnašati na spletu?.

NAVODILA ZA IGRALCE: Klikni na spodnjo fotografijo, če želiš dostop do kviza. Ko se ti odpre povezava, klikni Play. Nato izberi Host. Klikni na Classic. Pokaže se ti koda, s katero lahko dostopaš do kviza iz tvoje mobilne naprave. Ko se prijaviš v kviz, klikni Start in igraj.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Postopek izdelave interaktivne naloge:

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Refleksija in samovrednotenje

V tem projektu sem spoznala aplikacijo H5P, ki je prej nisem poznala. Naučila sem se ustvariti interaktivne naloge, ki sem jih vključila v projektno nalogo. Tudi aplikacijo Kahoot! nisem pred tem nikoli uporabljala, zato je bilo delo z njo zelo zanimivo.

Če bi imela več časa, bi naloge še bolj dodelala in poskrbela za večjo kognitivno zahtevnost.

Največ časa sem posvetila nalogi Interaktivni video. Zdelo se mi je zabavno in hkrati privlačno za uporabnike. Zelo podrobno sem opisala postopek izdelave te naloge, kar mi je vzelo veliko časa.

Glede na dan kriterij ocenjevanja, mislim, da sem nalogo uspešno opravila. Upoštevala sem dana navodila in skušala izbrati taka orodja, ki so učinkovita in primerna za projektno nalogo.

Pridobljeno znanje bom lahko uporabila tekom svoje poklicne poti. Interaktivne naloge se mi zdijo zelo zanimive in uporabne. Učenci lahko na tak način preverjajo svoje znanje in takoj dobijo povratne informacije. Tak tip nalog bi uporabila za ponavljanje neke snovi z učenci.

Pri tej nalogi mi je bilo najljubše ustvarjanje interaktivnih vaj, poskušanje različnih tipov nalog in pisanje vprašanj. Najmanj ljubo pa mi je bilo pisanje postopkov za izdelavo nalog, čeprav mislim, da je to zelo pomembno, če želimo, da lahko tudi drugi izdelajo isto interaktivno vajo.

V definiciji projekta ne bi spremenila ničesar, zdi se mi zelo dobro strukturirana naloga in predvsem uporabna za naš bodoči poklic.


Viri:


Avtorica: Lara Colja

Mentorici: asist. Alenka Žerovnik, mag. in prof., dr. Irena Nančovska Šerbec

Razredni pouk, IKT, 1. letnik

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

13. junija 2020

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

(Skupno 38 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost