Kreiram splet
Pozdravljeni!
Sem študentka 1. letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Čisto po pravici, na začetku nisem vedela zakaj točno sem se odločila za ta študij. Bil je moja druga izbira, a ker se moja prva želja za faks ni uresničila, sem izbrala razredni pouk. Zdaj verjamem, da sem se pravilno odločila. Rada imam delo z otroki, sem ustvarjalna, prijazna, komunikativna in zabavna, kar poklic učitelja tudi zahteva.
IKT tehnologijo trenutno največ uporabljam za šolstvo in učenje. Z njo sem se konkretno srečala v osnovni šoli pri predmetu računalništva. To se je nadaljevalo tudi v srednji šoli pri predmetu informatike. Od takrat IKT tehnologijo uporabljam skoraj vsak dan.
POMEN IKT TEHNOLOGIJE V POKLICU UČITELJA
Ko sem se enkrat pogovarjala s svojo teto, ki je po poklicu prav učiteljica razrednega pouka, je rekla, da v času njenega šolanja niso imeli računalništva, sedaj pa mora sama kreirati svojo spletno stran. To se mi je zdelo izredno zanimivo, saj je znanje IKT tehnologije postalo zelo pomembno oziroma kar obvezno. Uporaba IKT tehnologij omogoči učitelju in učencu lažje delo. Kot pa že ime te tehnologije pove, pa služi tudi za komunikacijo. Učitelj lahko prek spletne učilnice direktno komunicira s svojimi učenci, objavlja naloge, posnetke itd. Prav tako pa lahko komunicira s starši učencev. Uporabnost IKT tehnologije pa se je v sedanjosti še bolj povečala, zaradi dane situacije z virusom.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.
REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
V tem projektu sem se naučila kako narediti svojo objavo, kako dodati sliko in tej licenco. Če bi imela več časa, bi dodala več slik, besedilu bi dodala kakšne povezave in morda dodala svojo sliko in ne spletne. Največ časa sem posvetila pisanju in urejanju same objave, saj sem morala svoje misli lepo ubesediti. Glede na dan kriterij (opravil/ni opravil) menim, da sem projekt dobro opravila, saj sem upoštevala vsa dana navodila. Pridobljene znanje bom lahko uporabila pri nadaljnjem šolanju in tudi potem, pri poklicnem delu. Tekom študija mi bo to znanje prišlo prav pri projektnih nalogah, predstavitvah, itd. Kasneje pa med drugim pri kreiranju šolske spletne strani. Iskanje slik mi je bilo pri projektni nalogi najljubše. Za nobeno specifično stvar pa ne bi mogla reči, da mi ne bi bila všeč. Projektna naloga se mi je zdela zabavna in zanimiva, zato tudi definicije projekta ne bi spreminjala.
Avtorica: Eva
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Razredni pouk, 1. letnik
Datum: 18. 3. 2021